Harde schijf loopt vanzelf vol!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

boesima

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
23
De 200 Gb harde schijf met daarop Vista loopt vanzelf helemaal vol...
En dat zeer snel...
Heb nog maar een paar gig ruimte maar dat is in 10 minuten weg..
Zichtbaar op de schijf is slechts 29 Gb..
Ik weet niet of ik hier op de juiste topic ben maar weet het anders ook niet
Denk namelijk aan een virus of zo...
Doch scanners zien niets...
Net als ik...
Weet kan helpen voordat de comp. vast loopt.
Zonder internetverbinding loopt hij niet meer vol...:(
 
Kun je ook zien welke mappen er worden aangemaakt, of waar het neer wordt gezet ?

Zitten er meer mensen aan de pc ?, dan zou iemand bezig kunnen zijn om heel veel bestanden te downloaden, bijvoorbeeld van torrentsites.

Installeer eens een firewall, bv Zonealarm en laat elk programma toegang vragen om naar buiten te mogen. Zie je vanzelf wel iets raars opduiken.
 
En anders raad ik Malewarebyte aan.. Dat is een programma dat vrij aggresief is en vrij lang scanned maar ook vrij up to date is met de virussen. Ik heb met dat programma veel mensen geholpen.

malwarebytes
 
Harde schijf loopt vanzelf vol...

Bedankt voor de reacties... Ga er mee aan de slag. Ben alleen een paar dagen weg. Comp uit natuurlijk anders staat alles vol en vast. Op de C schijf.... degene die vast loopt is niets bijzonders te zien. Zelfs met alle mappen weergeven niet...
Maar als er bijna 170 gig onzichtbaar op een schijf gepompt wordt is er toch wel wat vreemds aan de hand....
 
Ik heb treesize gebruikt... Ik zie nu dat alles in de Recycle.bin zit... de prullenbak volgens mij. Maar ik kan daar geen invloed op uitoefen.. Hoe kom ik daar toch in met een verkenner of zo en kan ik de inhoud...ongeveer 150 gig verwijderen....
 
Op je buroblad de prullenbak legen.

EN even je systeemherstel uitzetten.

Wel weer aanzetten na het legen van de prullenbak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan