Vreemd probleem met mijn computer; er komt een mechanisch tik geluid uit mijn kast. Het begint een paar minuten nadat hij is opgestart. In die paar minuten werkt hij prima. Dan begint hij dus opeens te tikken en wordt hij waanzinnig langzaam en eigenlijk onbruikbaar. Het begon een paar weken geleden, ik dacht dat mijn harde schijf te vol zat dus heb ongeveer 100 van de 400 gb vrij gemaakt. Dit hielp aanvankelijk niet, maar na 2 dagen stopte hij opeens met tikken en werkte weer prima.
Tot hij gisteravond als vanuit het niets weer begon terwijl ik een video zat te kijken. Heb net mn kast opengemaakt en volgens mij komt het uit de harde schijf. Ook nu doet hij het pas enkele minuten na opgestart te zijn, waarin hij prima werkt.
Is mijn harddisk gewoon kapot (nog geen 3 jaar oud trouwens), of wat is er aan de hand?
Alvast bedankt!
Tot hij gisteravond als vanuit het niets weer begon terwijl ik een video zat te kijken. Heb net mn kast opengemaakt en volgens mij komt het uit de harde schijf. Ook nu doet hij het pas enkele minuten na opgestart te zijn, waarin hij prima werkt.
Is mijn harddisk gewoon kapot (nog geen 3 jaar oud trouwens), of wat is er aan de hand?
Alvast bedankt!