Harde schijf maakt veel lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninosquak

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallo

Ik heb sinds een half jaartje een dell dimension e520 ik ben er zeer tevreden mee. Maar ik heb een probleembje mijn harddisk maakt namelijk veel lawaai wat ie eerst niet deed. Ik zou echt niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn . Ik heb al een aantal dingen gedaan wat zou kunnen helben zoals:

gescand op spyware in virussen niks gevonden

gedefragmenteerd niks geholpen

ik heb hem ookal geformateerd nog steeds niet opgelost

en ik heb ook hem ook al van binnen schoongemaakt

windows opnieuw geintalleerd niets verbeterd

en met al dit nog steeds dat irritante geluid en ik zou niet weten wat ik nog zou moeten doen. dus vroeg ik hier maar om raad of jullie mischien het antwoord weten. mischien is dit handig:

ik ben al een paar keer geswitched tussen windows xp en linux ubuntu en naar vista. en ik zit nu op windows vista.

mijn pc:

pentium d 915 2.80 ghz
2gb ddr2 geheugen
320gb harddisk
nvidia geforce 7300 gs

ik denk dat dat laatste niet zo nodig is om mee te posten omdat ik toch al weet dat mijn hd die herrie maakt;)

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want het is erg irritant.

Laatst bewerkt:
Al geïnformeerd bij Dell? Half jaar oude pc neem ik aan dat je nog garantie hebt.

Als je hem nieuw hebt gekocht dan heb je toch de garantie van 1 jaar? Als hij naar Dell terug moet en je hebt er nog wat op staan maak dan wel even een backup hiervan.

jep ik heb nog garantie erop zitten. hij happert ook al bij de lichtste programma`s en zelfs al doe ik een dvd erin loopt ie eventjes vast en hij maakte net ook een tik zou dit dan iets betekenen dat ie gaat crashen?:confused:

Ik zou toch even met Dell contact opnemen. Lijkt me niet echt goed.

oke

dan ga ik morgen maar even bellen. ik hoop dat ik hem dan niet al te lang kwijt ben maar hij begint nu wel erg vreemd te doen.

alvast bedankt voor de snelle reacties

heey

ik ben dus door dell geholpen en ik heb nu al mijn nieuwe harddisk en deze maakt geen lawaai en tikken meer dus mijn probleem is hier opgelost. alsnog bedankt voor jullie snelle reacties.

groeten nino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan