Hallo
Ik heb sinds een half jaartje een dell dimension e520 ik ben er zeer tevreden mee. Maar ik heb een probleembje mijn harddisk maakt namelijk veel lawaai wat ie eerst niet deed. Ik zou echt niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn . Ik heb al een aantal dingen gedaan wat zou kunnen helben zoals:
gescand op spyware in virussen niks gevonden
gedefragmenteerd niks geholpen
ik heb hem ookal geformateerd nog steeds niet opgelost
en ik heb ook hem ook al van binnen schoongemaakt
windows opnieuw geintalleerd niets verbeterd
en met al dit nog steeds dat irritante geluid en ik zou niet weten wat ik nog zou moeten doen. dus vroeg ik hier maar om raad of jullie mischien het antwoord weten. mischien is dit handig:
ik ben al een paar keer geswitched tussen windows xp en linux ubuntu en naar vista. en ik zit nu op windows vista.
mijn pc:
pentium d 915 2.80 ghz
2gb ddr2 geheugen
320gb harddisk
nvidia geforce 7300 gs
ik denk dat dat laatste niet zo nodig is om mee te posten omdat ik toch al weet dat mijn hd die herrie maakt
hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want het is erg irritant.
Ik heb sinds een half jaartje een dell dimension e520 ik ben er zeer tevreden mee. Maar ik heb een probleembje mijn harddisk maakt namelijk veel lawaai wat ie eerst niet deed. Ik zou echt niet weten wat er aan de hand zou kunnen zijn . Ik heb al een aantal dingen gedaan wat zou kunnen helben zoals:
gescand op spyware in virussen niks gevonden
gedefragmenteerd niks geholpen
ik heb hem ookal geformateerd nog steeds niet opgelost
en ik heb ook hem ook al van binnen schoongemaakt
windows opnieuw geintalleerd niets verbeterd
en met al dit nog steeds dat irritante geluid en ik zou niet weten wat ik nog zou moeten doen. dus vroeg ik hier maar om raad of jullie mischien het antwoord weten. mischien is dit handig:
ik ben al een paar keer geswitched tussen windows xp en linux ubuntu en naar vista. en ik zit nu op windows vista.
mijn pc:
pentium d 915 2.80 ghz
2gb ddr2 geheugen
320gb harddisk
nvidia geforce 7300 gs
ik denk dat dat laatste niet zo nodig is om mee te posten omdat ik toch al weet dat mijn hd die herrie maakt

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want het is erg irritant.
Laatst bewerkt: