harde schijf neit lees baar of zo iets

Status
Niet open voor verdere reacties.

diknico

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2013
hallo wie kan mij helpen ?

ik heb twee harde schijfen in mijn pc met windows xp er op
maar nou zie hij mij harde schijf niet maar als ik dan naar aparaat beheer ga dan staat hij er
tussen wat moet ik doe zo dat ik hem kan gebruiken daar staat al mijn muziek op
die ik nodig heb om radio temaken ?

mvg nick

Dus je hebt twee harde schijven met windows xp erop? Dus je hebt een dualboot? Of heb je een data schijf.. Misschien is je schijf corrupt geraakt of heeft het nog geen schijfletter. Dan word de HDD namelijk niet herkent zonder schijfletter.

nee op 1 staat windows xp op de andere alleen maar muzeik
mvg

hoe kan ik hem een schijf leter geven ? is daar een program voor

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je laatste twee berichten even samengevoegd je weet dat je ook een bericht kan aanpassen.

In schijf beheer kan je dat regelen om op des betreffende schijf te klikken onder en daar kan je dmv op rechtermuisknop voor stationsletters en paden aanpassen te klikken

Hoi,

Je laatste twee berichten even samengevoegd je weet dat je ook een bericht kan aanpassen.

In schijf beheer kan je dat regelen om op des betreffende schijf te klikken onder en daar kan je dmv op rechtermuisknop voor stationsletters en paden aanpassen te klikken

oke maar daar ziet hij hem ook niet hij ziet hem allen maar bij apparaat beheer dus daarom vind ik het zo raar dat hij hem dan niet ziet of zo bal er wel van staat als op wat ik vannafond nodig heb

Hoi,

Oke was even in de war las in je eerste bericht beheer en geen apparaat:o.

Mag ik even vragen zijn het nog ide hd's?

ik heb 1 ide hd en de ander is een sata aan sluiting en die sata ziet hij niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Spontaan gekomen en al eens van sata aansluiting gewisseld?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan