Harde schijf niet gevonden en doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

robijn23

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27
Hallo ik heb nog niet zo lang geleden mijn nieuwe laptop gekocht ik heb namelijk twee schijven er in namelijk C en D, harde schijf D heeft het altijd gedaan en nooit problemen mee gehad maar sinds kort kan ik hem niet meer zien bij deze computer en niet bij schijfbeheer het rare is dat hij hem soms wel vind alleen dan zegt mijn laptop dat het een verwisselbare schijf is en als ik hem dan probeer te openen hangt hij vast en ziet hij hem niet meer. Weet iemand hier een oplossing voor is het een virus en als het een virus is hoe kan ik hem verweideren als ik mijn harddisk niet kan zien of is dit iets met de hardware zelf kan de harddisk van binnen een beetje los zitten waardoor hij hem soms wel en dan weer niet ziet hopelijk heeft iemand een antwoord.

Groetjes Robin
 
Er bestaat zoiets als een punt. Die kan je overigens meer dan 2 keer gebruiken in een bericht hoor...
 
Er bestaat zoiets als een punt. Die kan je overigens meer dan 2 keer gebruiken in een bericht hoor...

We hebben het hier NIET over spelling hoor ik heb een probleem en vraag hulp ga geen onzin kwaken want daar heb ik geen zin in...............................................................................................................................
 
We hebben het hier NIET over spelling hoor ik heb een probleem en vraag hulp ga geen onzin kwaken want daar heb ik geen zin in...............................................................................................................................

Goh, wat fijn dat je je VRIJE TIJD gebruikt om mensen hier te helpen, en ik zal mijn best doen een normaal geformuleerde zin te maken, zodat mensen niet eerst 10 keer mijn zin over hoeven te lezen voordat ze het snappen.

Oftewel: ik, en ik vermoed 99% van de helpers hier zijn niet gediend van dit soort onbeleefdheid, zonder enige moeite zelfs een normale zin te schrijven. Wij doen dit allemaal uit vrijwilligheid, wij zijn je niets verplicht, je betaalt ons geen cent. Je zou dus in ieder geval even moeite kunnen doen normale leesbare zinnen te schrijven. Ik vraag je niet 100% correct Nederlands te schrijven, ik weet zeker dat ik dat ook niet doe, maar ik vraag je wél om in ieder geval je best te doen om leesbare zinnen te maken. Als je dat niet wilt (zelfs niet nadat het gevraagd is) heb je aan mij een hele pittige dobber, en hoef je in ieder geval van mij geen hulp te verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan