harde schijf niet kerkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjuna12

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Een goedemiddag,

zal met de deur in huis vallen

Pc opgestart met xp pro disketten, daarna vroeg het om de xp pro cd
window set up wordt gestart en wordt er om een partitie gevraagd, als ik het op c schijf wil installeren .als ik op entertoets indruk ,krijg ik een foutmelding dat window afgeslotenwordt om verdere schade te voorkomen
Het blijkt dat de harde schijf ( 80 gig)niet herkent wordt
Dus ga ik naar de site van de fabrikant van de moederbord op zoek naar drivers/ raid /sata en dergelijke. heb het op een floppy geplaatst en de pc weer opgestart, ,geeft aan van opstarten cdrom ,zodra window setup te voorschijn komt druk ik dan op F6 om de gewenste driver te installeren via de floppy maar dat lukt niet(F6 doet nix second toetsenbord geplaatst ,maar die doet ook nix ) ben aan het einde van mijn latijn en mijn bloeddruk gaat omhoog. heeft er iemand een idee of suggestie hoe ik dat probleem zou kunnen oplossen
THNX

Moederbord MSI
MS 7142-ver:1
K8MM-V
http://www.e4allupgraders.info/dir1/motherboards/socket754/msi7142_downloads.shtml

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als de windows setup er om vraagt dan pas op f6 drukken en niet wanneer de windows setup opstart volgens mij onderin zie je dan daar om vragen druk F6.
Of begrijp ik je niet helemaall.

Modag

Hoi,

Als de windows setup er om vraagt dan pas op f6 drukken en niet wanneer de windows setup opstart volgens mij onderin zie je dan daar om vragen druk F6.
Of begrijp ik je niet helemaall.

Modag

je heb mij heel goed begrepen hoor ,en de satadrivers heb ik niet uitgepakt

Laatst bewerkt:
oke zal het vanavond weer proberen
thanx

bestanden uit gepakt en window setup gestart, F6 ingedrukt maar reageerd niet
.
Window setup
Setup kan geen ondersteuning voor massa opslag vinden

Druk op E als u extra SCSI-adapters ,cd-rom stations of speciale schijfcontrollers voor gebruik met Window wilt opgeven, ook als u daarvoor een ondersteuningsdiskette voor apparaten voor massa opslag van de fabrikant hebt .

Dus ik druk op E en er wordt om een diskette gevraagd
diskette erin en ik krijg het volgende:

kan bestand TXTSETUP.EXE OEM niet vinden.

en vervolgens wordt Window afgesloten

weet mij geen raad meer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan