Harde schijf plaatsen in andere pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmer79

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Mijn vraag luid. Mijn ouders hebben een tijdje geleden een goedkope pc gekocht goedkoop moederbord enz. Nou heb ik nog een mooie P4 staan. Is het mogelijk om de harde schijf over te zetten naar naar dat ander systeem. en of dat gaat werken. Mijn idee zodat ik dan niks opnieuw hoef te installeren etc.

hoe bedoel je?

staat er op die harde schijf een besturingssysteem(bijv xp) en wil je die dan zo overzetten zonder dat je dan alles opnieuw hoef te installeren?
dat gaat niet werken dan.

of wil je hem als tweede schijf erin hangen?

hoe bedoel je?

staat er op die harde schijf een besturingssysteem(bijv xp) en wil je die dan zo overzetten zonder dat je dan alles opnieuw hoef te installeren?
dat gaat niet werken dan.

of wil je hem als tweede schijf erin hangen?

Op die schijf staat xp het was mijn idee om die schijf in zijn geheel in die andere pc te plaatsen

en daarvan dus xp gebruiken?

gaat niet werken.schijf kun je plaatsen(indien juiste) maar je zult een nieuwe instal moeten doen.

en daarvan dus xp gebruiken?

gaat niet werken.schijf kun je plaatsen(indien juiste) maar je zult een nieuwe instal moeten doen.

beetje late reactie. Maar bedankt voor je antwoord. dat word dan even ene nieuwe install maken en de rest maar overzetten
m.v.g Helmer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan