Harde schijf probleem data weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levyalmelo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
hallo jongens en meisjes,

ik heb een groot probleem..

ik heb een harde schijf van 150 gb

ik heb deze schijf opgedeeld in windows C 35 gb , D 15 gb, E 100 GB

ik had eergisteren een opstart probleem. windows wou niet meer starten omdat hij aangaf dat er bij het opstarten problemen waren. Dus heb ik boot usb gemaakt waar recovery opzit. hij fixte het opstarten en windows deed het weer maar nu het probleem hij laat mijn D schijf en mijn E schijf niet meer zien!! Mijn C schijf is nog wel 35 GB.

Toen heb ik partition magic opgestart en hij zegt dat er 115 unused geheugen is.. zou ik die gegevens van D en E nog terug kunnen krijgen of is het echt al verloren want al mijn fotos en school data staat erop het is zo belangrijk voel me nu ook erg ***

kan iemand me misschien nog helpen????

groeten
hoop op een snelle reactie want ben echt alles kwijt

je kan deze data makkelijk terug halen :) zolang je maar geen lowformat heb gedaan

hang je hardeschijf bij een andere computer in en gebruik/download getdatabackfromntfs of getdatabackfromfat

alle data zal terug worden gehaald of 99,9% er van

over het algemeen is mijn ervaring dat hij 130% terug haalt ook dat wat al een tijdje weg was

suc6 :)

oke het maakt niks uit dat het een interne schijf is met sata aansluiting?

ik sluit hem dan vanmiddag bij een andere pc aan en laat weten of het lukt ofniet

bedankt!!!

groeten

nope maakt helemaal niets uit :) je moet met de bovengenoemde software even de juiste schijf selecteren in een andere computer en alles komt weer terug

Als het echt belangrijke data is kun je ook bij een fatsoenlijke computer winkel even navragen of ze dat kunnen en wat het kost ,voordat je zelf gaat knutselen.

en als het nog belangrijker is kan je naar een fatsoenlijke data recovery bedrijf gaan kosten? tussen de 500 tot 1500 euro (zonder spoedtarieven).

@ lccookie
Ik schreef het maar omdat ik tussen de regels door las ,dat hij niet precies wist , wat hij aan het doen was

je hebt gelijk ,maar hij heeft al zijn mbr terug gezet en als hij met partition magic ook nog in de andere partitie tabellen gaat schrijven ?

maar getdataback for ntfs is een een prima programma
recuva van piriform is hiervoor ook goed te gebruiken

Hello sorry voor late reactie het was me trouwens gelukt zonder getdataback for ntfs. Ik heb het gedaan met partion magic er stond een optie bij quick scan voor harde schijven toen vond hij mijn E D weer terug. Ik had het op mijn eigen pc gedaan ik kon E en D repareren maar omdat C: in gebruik was werd deze geformateerd. Bij herinstallatie van C: zag hij de schijven E en D weer en had ik al mijn gegevens terug! bedankt nog voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan