Harde schijf probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter RyuG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RyuG

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
ik heb via napster een liedje gedownload op me harde schijf die ik speciaal had leeg gemaakt om mijn illegale muziek op te zetten. het was een heel leuk liedje die ik al heel lang wilde hebben (house of the rising sun door muse). en nu zet ik vannochtend mijn compuer aan en hoor ik een heel raar geluid! ik heb me pc open gemaakt en zag dat het van me harde schijf kwam... elke keer als ik hem aan zet dan h oor ik dat rare geluid.. wat kan ik doen om mijn liedje terug te krijgen? en wat is het voro een raar geluid?! please HELP!

het is een Maxtor diamondmax 10, model 6B200P0 200gig

omdat ik het probleem zo moeilijk kan omschrijven heb ik even een filmpje op youtube gezet.. hopelijk zijn er mensen die snappen wat het probleem is en bmij even uitleg kunnen geven!
http://www.youtube.com/watch?v=E59IZdKldzU

gr Ryu-G

Laatst bewerkt:
Ben bang dat hij aan het overlijdingsproces is begonnen.
Probeer hem eens te controleren als volgt:

Windows verkenner, rechtsklik op de betreffende schijf->eigenschappen->extra->nu contrleren en beide opties aanvinken.
Hij zal zeggen, dat dat pas gebeurd bij de eerstvolgende herstart.
Dus dat doe je.
Dat duurt wel even, maar dan ben je alweer een stuk verder.

Is de computer al oud? Nieuw? Ooit van een hoogte naar beneden gevallen of omgestoot? Heb je hier wel eens eerder problemen mee gehad?

de schijf is 5 jaar oud ofzo. nooit gevallen. zou BREIN hier iets mee te maken hebben?

:

Windows verkenner, rechtsklik op de betreffende schijf->eigenschappen->extra->nu contrleren en beide opties aanvinken.

wordt niet herkend in verkenner of in vds

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt hem aan een usb to ide coverter hangen. Probeer hem eens in een andere usb poort te prikken, of direct in de computer als slave. (jumpers aanpassen)

heb deze schijf in meerdere comptuers en in usb converters geprobeerd maar na het muziekje en het rare geluid stopt hij er mee. ik heb nog nooit zoiets gehoord ik vroeg me af wat dit betekende en of meer mensen hier ervaring mee hebben. ik krijg er namelijk niks meer uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan