Harde schijf te heet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper1000000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
hallo mensen, ik heb 2 harde schijven, 1 met linux en 1 met windows 7. Linux valt regelmatig uit en Windows niet. Als ik dan voel aan de harde schijf hoe warm hij is is ie echt heel warm. Is het mogelijk dat mijn pc hierdoor uitvalt of moet ik het probleem ergens anders zoeken? (voeding is goed genoeg en andere onderdelen zijn niet te warm)

Bedankt voor de snelle reactie
Ik run linux op de schijf die uitvalt dus dit programma gaat helaas niet:( maar is het mogelijk dat hij uitvalt omdat hij te warm is?

Hoi,

Kan maar als je toch op Linux draait kan je die ene hd toch even loskoppelen.

Sorry ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb alleen de linux schijf aangekoppeld en die is volgens mij te warm, maar als ik de windows schijf aankoppel kan ik toch niet zien hoe warm de linux schijf is?:p (btw ik heb niet genoeg kabels om ze allebei tegelijk aan te sluiten)

Hoi,

Sorry dacht dat je ze er allebei in had zitten. als je windows cd-rom nog hebt zou je de linux eens op de hd waar windows op staat installeren dan weet je het zeker

Ja dat kan, het kan zijn dat de hdd stuk is. Is het een oude hdd? Hoor je klikjes wanneer de hdd uitvalt of tijdens het opstarten van de hdd?
Valt de pc met1 in het begin uit of pas als je al lang bezig bent in Linux?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan