Harde schijf uitgeschakeld in apparaatbeheer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zilla
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zilla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo,

Ik heb iets vreselijk doms gedaan. De cardreader van mijn msi megabook s271 reageerde niet meer. Had de driver verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar hij reageerde nog steeds niet. Vervolgens dacht ik even appraatbeheer te checken op mogelijke conflicten en toen vond ik in dezelfde tak als de cardreader een apparaat dat 'fujitsu' (en nog wat) heette. Ik dacht dat dit een driver was van een oude fotocamera, dus ik heb deze uitgeschakeld in de hoop dat de cardreader nu wel zo reageren. Wat blijkt... Fujitsu is vermoedelijk de harde schijf. Dus wat er nu gebeurt is dat de laptop opstart, windows begint en dan heel kort een blauw scherm (een flits, je kunt niet lezen wat er wordt gezegd) en dan krijg ik de melding dat windows niet kan worden opgestart en of ik veilige modus e.d wil starten (veilige modus werkt ook niet) wat je ook probeert je komt steeds weer terug bij dit scherm.
Mijn vraag is, kan ik via bijvoorbeeld de bios de 'fujitsu' weer inschakelen, oftewel de windows appraatbeheer-instellingen overschrijven?

Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan