Harde schijf voor laptop en ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

weet er toevallig iemand of er een harde schijf bestaat die zowel op mijn acer extensa 5220 past en op mijn ps3.

en weet er dan ook toevallig iemand een paar goede harde schijven, met veel opslag.

Intern of extern? En een paar goede hardeschijven. Nou ja hier heb je een van 2tb. Wel prijzig maar ja, dan heb je wel 2tb. (klik)

het is de bedoeling dat ik zo films van mijn computer naar mijn ps3 kan plaatsen. dus ik weet niet wat het makkelijkst is ?

edit:en hoe weet ik welke harde schijf op mijn ps3 en op mijn laptop past?

Laatst bewerkt:
Elke mogelijke HDD met USB aansluiting werkt met je laptop!
Nu alleen nog zoeken wat Sony ondersteund...

Dan is extern toch wel een pré. Hoeveel ruimte wil je hebben. Je kan van 64 mb (memory sticks) tot 2tb (hdd). Het is maar net wat je nodig hebt.

ik wil ongeveer tussen de 320 en 1TB niet meer. En weet je ook misschien een paar echt goede

Die prijzen zijn toch wel het gemiddelde wat een externe hardeschijf kost. Een mooie vergelijking met de verschillende capaciteiten. Als ik me niet vergis heeft de PS3 echter wel moeite met een NTFS format, dus ben je aangewezen op FAT32. Nadeel van FAT32 is, dan er maximale bestandsgrootte van 4GB ondersteund wordt.

Nu komen files van 4 gb of groter niet echt vaak voor. In de meeste gevallen is fat32 prima als bestands systeem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan