harde schijf weer terug met alle bestanden terug gekopiert, het is niet zoals vroeger

Status
Niet open voor verdere reacties.

timon1994

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
hallo,

ik heb een tijdje geleden een nieuwe laptop gekocht die 2 weken terug opeens raar deed. ze hebben de harde schijf gekopierd, de laptop gemaakt en er een nieuwe harde schijf ingezet.
nu hebben ze de harde schijf weer terug gekopierd en zijn alle instellingen weg.
op het bureaublad staat nu een map die backupdata heet en bij de c schijf staat er nu windows, en windows old..... wat moet ik doen om alles opnieuw te laten functioneren zoals eerst?:shocked::confused:

alvast bedankt,

Timon1994

Laatst bewerkt:
maar wat moet ik dan doen met windows old?
als ik de map open staan er 3 mappen in: windows(staat er ook als je c schijf opent), gebruikers(staat er ook als je c schijf opent) en program files(staat er ook als je c schijf opent).

ik heb gekeken, maar als ik die wizard open zegt hij dat hij geen back-up data heeft gevonden...

Oow dan kun je het zelf ook beantwoorden je hebt geen backup bestanden. Die mensen waar je je computer hebt gemaakt hebben dan blijkbaar geen backup gemaakt

jawl want ik heb wel de documenten en program files, maar het lijkt wel alsof ze niet toegepast worden of zoiets....

de documenten en program files van mij staan ergens op de c schijf en dan bij windows.old

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat het bedrijf heeft gedaan is gewoon vista eropnieuw opgezet, vista zet dan alle oude gegevens in de map windows.old.

Voor zover mij bekend kun je die niet makkelijk weer terug laten zetten.
dus gewoon alles zelf weer instellen en installeren, eventuele gebruikers date (eigen documenten enzo) kun je daar vandaan natuurlijk wel kopieren naar je huidige lokaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan