Harde schijf weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Brandweer

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Hallo allemaal,

ik heb met tune up utillities dacht ik een goed onderhoud uitgevoerd, ( andere programma tips zijn welkom )
Maar wat is nu het grote probleem ik start mijn computer op en mis ik 2 harde schijven ?????:evil::evil: help help nu heb ik jaren geleden dit probleem ook al een keer opgelost voor iemand anders alleen ben ik vergeten hoe dat ook al weer ging.

je moest ergens in het register een regel weghalen en dan je computer weer opnieuw opstarten en dan ging windows xp pro de boel weer bij elkaar zoeken klopt dit en weet iemand hoe dit moet.
of heeft er iemand anders nog een goed idee om mijn schijven terug te krijgen.

alvast bedankt voor de gedane moeite.:thumb:

comp uitzetten, hd's die niet gezien worden afkoppelen, comp normaal opstarten en hierna normaal weer uitschakelen, hd's weer aansluiten en comp opstarten.

Als dit ook nog fout gaat kun je ze ook 1 voor 1 aansluiten en opstarten.

Als je de hd's wel in apparaatbeheer hebt staan kun je ze daar ook verwijderen en dan de comp opnieuw opstarten.

Succes d'rmee

hd's

inderdaad de beste oplossing is alles los koppelen behalve de schijf waar windows zelf op staat, en dan 1 voor 1 weer aansluiten en steeds opnieuw herstarten en dan komen ze weer te voor schijn. rara rara hoe kan dit stomme computers :evil: maar ben blij dat ik ze weer terug heb thanks

Computers kunnen inderdaad NIETS zelf:mad:

Mooi dat je je hd's weer terug hebt.....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan