Dag
Ik heb onlangs nieuwe onderdelen gekocht om voor de eerste keer een volledige pc samen te stellen. Het ging niet vlot maar uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen.
Met de volgende onderdelen heb ik een systeem gemaakt (excl randapparatuur):
Seagate Barracuda Green 2 TB 5900 rpm 64 mb 3,5 inch
Crucial m4 - Solid state drive - 128 GB - intern - 2.5" - SATA-600
Corsair Graphite Series 600T - Midtowermodel
ASUS P8Z68-V/GEN3 - Moederbord
Intel Cpu I7 2600k
Scythe Mugen rev b
Coolermaster silent pro 700
De harde schijf van 2 tb had ik al liggen maar nog nooit gebruikt. Dus ik heb eerst enkel de SSD ingeplugd zodat windows zeker daar werd geïnstalleerd. Nadien heb ik de pc afgezet en de harde schijf aangesloten bij Sata 6gb/s aan het moederbord. Ook heb ik de voeding aangesloten. Maar de harde schijf doet niets. Hij maakt enkel om de 3 seconde een stille bieptoon.
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe? Is deze harde schijf stuk?
Alvast bedankt!
Ik heb onlangs nieuwe onderdelen gekocht om voor de eerste keer een volledige pc samen te stellen. Het ging niet vlot maar uiteindelijk heb ik hem aan de praat gekregen.
Met de volgende onderdelen heb ik een systeem gemaakt (excl randapparatuur):
Seagate Barracuda Green 2 TB 5900 rpm 64 mb 3,5 inch
Crucial m4 - Solid state drive - 128 GB - intern - 2.5" - SATA-600
Corsair Graphite Series 600T - Midtowermodel
ASUS P8Z68-V/GEN3 - Moederbord
Intel Cpu I7 2600k
Scythe Mugen rev b
Coolermaster silent pro 700
De harde schijf van 2 tb had ik al liggen maar nog nooit gebruikt. Dus ik heb eerst enkel de SSD ingeplugd zodat windows zeker daar werd geïnstalleerd. Nadien heb ik de pc afgezet en de harde schijf aangesloten bij Sata 6gb/s aan het moederbord. Ook heb ik de voeding aangesloten. Maar de harde schijf doet niets. Hij maakt enkel om de 3 seconde een stille bieptoon.
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe? Is deze harde schijf stuk?
Alvast bedankt!