Harde schijf werkt niet naar behoren.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Manz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Manz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo,

Ik ben echt een leek op dit gebied en via gegoogled te hebben kwam ik hier terecht...Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn laptop is een paar maanden geleden een soort van gecrasht en door vista er op te zetten kon ik nog mijn oude bestanden zoals foto's en video's redden. Ikzelf had/heb Windows XP. Doordat mijn bestanden nog te redden waren heb ik een externe harde schijf gekocht van het merk: Novita 500GB. Ik gelijk alles over gezet en de laptop hebben ze leeggehaald en windows opnieuw geinstalleerd. Bij het leeghalen is mijn hele HP software er af, dus ook mijn brandmogelijkheid. (hierover heb ik met HP al contact gehad en ik krijg de software opnieuw thuisgestuurd)

Nu was ik de externe harde schijf aan het "inrichten" zodat ik alles per mapje goed ingedeeld had en kon wegbranden op cd op een andere pc, ik had nog wat SD kaarten waar foto's op stonden die ik gelijk ook van laptop naar de externe harde schijf wilden plaatsen zodat alles in een keer gebrand kon worden. Bij het overplaatsen kreeg ik steeds een melding/pop up dat het niet voltooid kon worden en mogelijk bestanden verloren konden gaan. De overplaatsing van de betreffende fotomap van laptop naar externe harde schijf werd dus onderbroken. Nu heb ik constant in de gaten gehouden hoeveel ruimte ik nog over had op mijn externe harde schijf. Ik wilde naar mijn hoofdmap foto's gaan op de externe harde schijf, geeft hij een blanco map aan terwijl het aantal procent dat mijn schijf in gebruik is/vol is nog hetzelfde is. Mijn hoofdmap video en muziek werken wel gewoon en kan ik ook openen met alle gegevens er nog in.