harde schijf word niet herkent? HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny0606

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Hallo,

Ik heb niet zolang geleden een game pc gekocht, en nu heb ik een probleem, ik heb mijn pc een dag laten aanstaan, zet mijn beeldscherm aan, zie een blauw scherm, start hem opnieuw op, en 1 van mijn harde schijven doet niks meer?
u torrent staat op die schijf en de software die ik hierin download gaat ook naar die schijf, verder niks, ik kan de schijf niet openen, hij laat ook niet zien hoeveel ruimte er nog op is

ik ben geen computer techneut, zeer graag reacties, wel in te begrijpen taal aub (A)

alvast bedankt :)

Dat je geen pc techneut bent geeft niets, maar als je wat uitgebreidere info zou verstrekken, scheelt dat enorm in de te vormen beeldvorming van het probleem:

- wát "zei" het blauwe scherm?
- post eens een scherm waarin we kunnen zien dat die disk niet meer herkend wordt (voor zover dat scherm 'iets' van het probleem laat zien)
- wat 'zegt' schijfbeheer?

als ik de pc opstart, krijg ik zon scherm te zien dat die de schijven gaat controleren, dat laat ik m dan doen en dan zegt ie:

kan de hoofdbestandstabel niet lezen, windows gaat proberen dit te herstellen of iets in die richting, maar er gebeurt niks en daar blijft hij dan ook hangen?

mvg

Probeer eens op te starten in de veilige modus en voer daarna álle opties uit van Windows onderhoud zoals bijv.:

- schijfcontrole
- schijfopruiming
- schijfdefragmentatie en vooral daarna ook:

een spywarescan met bijv. Mbam, Lavasoft (Ad-aware) en Spybot Search and Destroy en tot slot:

een complete anti virusscan van je gehele systeem.

Reactie

Ik heb geprobeert wat je zei, en geen van de 3 kan ik uitvoeren omdat de schijf er niet tussen staat het gaat om schijf :E, en zoals je ziet staat die er niet tussen, ben nu spybot zn gang aan t laten gaan

mvg

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan