Harde schijf wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten121

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Als ik mijn laptop opstart komt een foutmelding en tijdens recovery process meld hij da de harde schijnie gevonden kan woorden -->hoe kom je aan je harde schijf :D

Iets meer info over wat er gebeurt en wat je ziet, zou het probleem misschien oplossen, hier kan niemand wat mee, dat is meer een kennisgeving.

gwn hoe ik aan mij harde schijf kom toetsenbord verwijderen of langs achter openvijzen

Hallo !

Tja, onze glazen bol is weer es stuk gevallen........

Als je informatie verstrekt over merk/type etc. van je laptop kunnen we je misschien van dienst zijn.

Greetz,

Harry.

Als ik mijn laptop opstart komt een foutmelding en tijdens recovery process meld hij da de harde schijnie gevonden kan woorden
wn hoe ik aan mij harde schijf kom toetsenbord verwijderen of langs achter openvijzen
Omdat je die melding krijgt,wil dat nog niet zeggen dat je de laptop moet open maken,het kan wellicht ook softwarematig worden opgelost.

Geef dus even precies die foutmelding door.

Greetz

Het is een Maxdata maar model weet ik niet
En ik heb al opgezocht wat ik moet doen ,het kabeltje van de HD is los gekomen en daarom kan ik men pc niet opstarten , maar weet niet hoe je bij da kabeltje komt

Hoe weet je dan de kabel loszit als er niet eens ingeweest bent?:confused:

Gewoon aan de onderkant alles losschroeven, zie je het vanzelf dat dat niet de oorzaak is.

Zie aan een complete XP cd te komen, start er van op, ga naar de repairconsole en trommel daar een fixboot, een fixmbr en daarna een chkdsk /r in.

Als ik de recovery CD-rom van windows Xp erin steek en wil herstellen komt er te staan
''Setup kan geen vasteschijfstation in uw computer vinden
Zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld ,op de juiste wijze op de computer....'':(

Als je de laptop opstart,zie je op het scherm voorbij komen,met welke toets je in het bios kunt komen.Als het je te snel gaat,gebruik dan de pauze en enter toetsen.

Kijk of je "IDE HDD Auto Detection" o.i.d kunt vinden,om de schijf opnieuw te laten
detecteren.Kijk ook even of de tijd en datum goed wordt weergegeven.

Greetz

Laatst bewerkt:
Hallo !

Tussen haakjes, met een recovery-CD kun je geen herstelconsole opstarten, zoals @Lange Pier bedoeld !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan