harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ik heb een harde schijf van maxtor 40 gig
nu stond er gistere bij het opstarten dit

WARNING
immediataly back up youre data and replace youre hard disk
na de harde schijf eruit te hebben gehaald en er weer in hebben gezet was de melding weg
maar pc blijf vastlopen nu steeds is de harde schijf aan vervanging toe nu
ik heb nog 2 jaar garantie op de schijf

Op de site van maxtor kun je een diagnose disk downloaden.

Maar je kunt er bijna vanuit gaan dat je hd aan het overlijden is en dat je hem dan kan opsturen naar maxtor

ja dat denk ik ook ja pc loop steeds vaker vast en hij rateld ook meer nu

Maak maar snel een back-up van belangrijke gegevens en ga terug naar de leverancier van de PC/HD. Misschien kunnen ze hem nog integraal voor je kopiëren. Dat hebben ze voor mij ook een keer gedaan toen mijn harddisk aan het overlijden was. Dan ben je helemaal niets kwijt.

ok goed dat zal ik doen al staat er niks belangrijks op
gellukkig heb ik garantie nog

Er staat waarschijnlijk meer op dan je denkt. Ik heb een paar weken geleden in verband met een crash onverwachts en onvoorbereid moeten formatteren en Windows XP opnieuw moeten installeren, en ik loop nog dagelijks tegen dingen aan die er opeens niet meer op staan.

Geplaatst door Wim1960
Er staat waarschijnlijk meer op dan je denkt. Ik heb een paar weken geleden in verband met een crash onverwachts en onvoorbereid moeten formatteren en Windows XP opnieuw moeten installeren, en ik loop nog dagelijks tegen dingen aan die er opeens niet meer op staan.

ruimt wel mooi op !!

maar goed ik zal er een andere hd in laten zetten bedankt voor de antwoorden iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan