harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor kooijman

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
als je twee harde schijven op je computer hebt moet dan nog iets doen dat zodat het in feite een station word

wat dacht je van formatteren.

Geplaatst door cor kooijman
als je twee harde schijven op je computer hebt moet dan nog iets doen dat zodat het in feite een station word

Wat bedoel je nu precies? Van twee schijven kun je niet één station maken! Worden ze nu niet herkent (in xp??)?

Misschien kun je de vraag wat beter stellen, bijv. wat heb je verandert, wat heb je gedaan en wat wil je bereiken...

Als je C: vol is kun je ook bestanden verplaatsen naar de andere schijf.

Hoe groot zijn je 2 schijven en wat voor versie van Windows heb je?

Hoi Cor,

Het is hier wel de bedoeling te reageren met de reageerknop en geen e-mails te versturen.

Dan weten andere helpers ook wat je aan informatie geeft en kunnen dan ook verder helpen.

Hier het bericht.

2x4GB en windows XP prof

4GB is in principe wel voldoende voor XP Pro, maar dan moet je daar verder geen programma's en data op installeren wil het goed kunnen werken.

Wat je zou kunnen doen is het volgende:

Start Verkenner, klik met de rechter muisknop op de map Mijn Documenten en kies voor Eigenschappen.

Wijzig bij Doel C:\Documents and Settings\... in bv.E:\Mijn documenten en klik op Verplaatsen.

Alles wat je nu daarin hebt staan en verder in de toekomst download zal nu naar de E-schijf verplaatst worden.

2x4 GB maar? Ik zou dan toch gaan upgraden, een 200GB harde schijf is niet al te duur dezer dagen.

Hoi Cor,

Ik zie nu 7x een post van je die allen betrekking hebben op hetzelfde probleem.

Zou je je misschien bij een vraag kunnen houden?

Cor,

Ik heb de andere zes topics over jou harddisk gesloten.
Ik werd pas wakker toen Lucky Fred er over begon.
Als jij iets wilt weten over jouw harddisk dan kun je in dit topic blijven doorgaan.
Zodra het iets anders is dan jouw harddisk dan kun je een nieuwe vraag openen en dan wel in de geschikte sectie zetten.

Ik wens je veel suc6 met jou probleem.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan