Harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardRemy

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Halli, Hallo

Ik heb een harde schijf (al ongeveer 1 á 2 jaar)

En die is nu kapot.
Als ik hem in mijn computer stop gebeurt er niks, maar gaat het lampje wel branden.
en als ik heb in een andere computer stop dan hoor je hem zegmaar 2x "aanmelden" jeweetwel, dat de computer een geluid je maakt dat er iets in de USB word gestopt
en als je hem dan verder duwt dan "meld hij weer af"

dus dan heb ik hem er half ingestopt, hij maakt geen "afmeld" geluidje alleen er komt iets te staan in de richting van: De USB opslag schijf werkt op een trage USB Hub... sluit hem aan op een 2.0 USB hub voor betere kwaliteit. klik hier voor USB devices die niet worden gebruikt.

En oja... ik heb ooit een externe USB hub gevonden en daar perongelijk 9 volt op gezet, ik had mijn muis(die het nu nog gewoon doet) en een USB stick (die het ook nog gewoon doet) en mijn Harddisk (die het vanaf toen dus niet meer deed) erin gedaan...

Maar die externe USB Hub moest gewoon 4.5 volt dus ik weet niet of hij gemaakt kan worden...

Op de harde schijf staat _digiconnect en als je de inhoud, want doe kan je er gewoon uit klikken er uit haalt staat er dat hij van toshiba is ! en ook als je hem in de computer stop staat er Toshiba storage device found....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes, Remy!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan