harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor kooijman

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
ik wil xp opnieuw instaleren maar nu zegt hij als ik hem wil instaleren dat er al een windows besturings progamma op staat heb hem helemaal geformateert maar blijf dit zeggen hoe kan dit en wat kan ik daar aan doen

Goedenavond,

Neem aan dat je van cd-rom opstart d.m.v. de cd-rom speler als first boot te zetten in de bios

ja dat klopt de cd rom start gewoon op op maar opeen gegeven moment moet de computer opnieuw opstarten en dan doet hij dar niet meer

Hoi,

Dan zou het nog kunnen dat je een sata hd hebt, ik begrijp dat hij wel begint met installeren?

ja hij begint wel met installeren maar na het opnieuw opstarten moet ik weer vanaf de cd rom starten en begint het weer van voren afaan vlgens mij is de harde schiijf niet helemaal leeg want bij het opstarten geeft hij hp aan en het is een packard bell

Hoi,

Dat zou niet uit moeten maken vol of leeg met de installatie zelf krijg je een scherm met de vraag om te formateren
welke hp heb je als ik vragen mag

volgens mij pressario maar de schijf zit nu in een packard bell je kan je scijf toch ook lleg maken via je toetsenboord ik weet alleen niet wat ik dan moet indrukken weet jij dat misschien

Hoi ,

Denk dat je de toets wilt weten om de recovery partitie te starten of begrijp ik je niet helemaal.

ja is dat de toets dat je in een keer je hele harde schijf leegt want dat is wat ik bedoel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan