Harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb de volgende vraag . Mijn lokale schijf C is bijna vol en nou heb ik een externe harde schijf gekocht(WD elements 1 TB ),maar nou is mijn vraag.hoe kan ik verder gaan op de nieuwe harde schijf.??.
Ik heb niet zo veel verstand van een computer,dus hoe kan ik dit overzetten. De nieuwe schijf geeft (E) aan op de pc.Het betreft hier Windows 7.Dus ik wil van C naar E.Ik krijg ook steeds de melding bij het opstarten dat er tijdelijk wisselbestand is gemaakt,vanwege dat bij het opstarten met de wisselbestandconfiguratie is opgetreden.Ik weet niet of jullie met deze vraag iets kunnen.Ik heb alleen de harde schijf aangesloten .En wil ik de pc afsluiten dan krijg ik steeds een melding van een update van 1 van 1

Als ik u verhaal zo lees vrees ik dat de kennis die nodig is om de bestaande HD te vervangen door de nieuw gekocht HD onvoldoende is.
Ik denk dat het ook onverstandig is om u hier proberen uit te leggen hoe e.e.a. in zijn werk gaat, want er kan heel veel vreselijk mis gaan als je niet goed weet wat je aan het doen bent.
Mijn advies: ga naar iemand die er verstand van heeft en laat die dat werk doen.

Ja,bedankt voor je uitleg en je mailtje. Ik heb al iemand gevonden die het voor mij wilt doen. Het probleem is dus niet opgelost,maar zal wel opgelost worden. Bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan