afarensis
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jul 2011
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 365
Sinds een paar weken maken de harde schijven (2 x 1,5 TB en 1 x 3 TB) een ratelend geluid (of 1 of 2 ervan). Merkwaardige is dat het met een soort golfbeweging gaat. Lastig uit te leggen, maar het geluid komt op, zakt weer weg en komt weer op...... Alles lijkt goed te functioneren, maar het hoort niet, lijkt mij....
Heb zelf het volgende gecontroleerd:
- In taakbeheer gekeken; percentage harde schijf staat (bij geen activiteit) op 1%, processor op 5% en geheugen op 30%. Ook nauwelijks activiteit bij 'indexeerfunctie'.
- met Hard Drive Inspector naar de activiteit van de harde schijven gekeken. Maar dat ziet er ook allemaal goed uit.
En... naar mijn beste weten ben ik virusvrij.. Controleer (naast F-secure) soms nog extra met Malwarebytes.
Werk overigens met Windows 8.
Maak ik me ongerust voor niets of is er mogelijk toch iets aan de hand?
Heb zelf het volgende gecontroleerd:
- In taakbeheer gekeken; percentage harde schijf staat (bij geen activiteit) op 1%, processor op 5% en geheugen op 30%. Ook nauwelijks activiteit bij 'indexeerfunctie'.
- met Hard Drive Inspector naar de activiteit van de harde schijven gekeken. Maar dat ziet er ook allemaal goed uit.
En... naar mijn beste weten ben ik virusvrij.. Controleer (naast F-secure) soms nog extra met Malwarebytes.
Werk overigens met Windows 8.
Maak ik me ongerust voor niets of is er mogelijk toch iets aan de hand?
Laatst bewerkt: