harde schijven verwisselen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb twee dell's latitudes C610 laptops.

Die ene is met een 850 mhz Pentium III processor en die andere met een 1200 Pentium III.

Probleem is nu dat ik die 850 wil verkopen, maar dat daar een nieuwe harde schijf inzit.

Dus nu zou ik graag de schijf van de 850 in de 1200 stoppen en alle gegevens inc besturingssysteem behouden.

IS dit mogelijk ??

Als ze dezelfde chipset hebben is dat geen probleem, of als ze draaien op win98 ook niet, anders wordt het wel een probleem, maar die kan ook opgelost worden.

Welke software heb je nog van die dingen?

Hier een uitleg, mocht het een ander moederbord zijn en XP het besturingssysteem.

Laatst bewerkt:
Op beiden staat winxp pro.

Ik heb ze al even verwisseld om te testen maar dan krijg ik een melding dat de configuratie niet met de hardware overeenkomt.

karine zei:
Op beiden staat winxp pro.

Ik heb ze al even verwisseld om te testen maar dan krijg ik een melding dat de configuratie niet met de hardware overeenkomt.

Dan kun je die handleiding volgen die ik in mijn vorige reply had vermeld.

Die 850 heeft 2 partities. Al de documenten staan op de 2de partitie.
IK kan wel de eerste formateren, in de 1200 stoppen en dan terug xp installeren ??

Ja, dat kan ook, vandaar dat ik in een eerder reply voeg welke software je ervoor hebt, met een XP, oem of gewone, kun je XP weer installeren na een format.

Heb dit gedaan : IK kan wel de eerste formateren, in de 1200 stoppen en dan terug xp installeren ??

>Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan