harde schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnie Five

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006

:confused: wie heeft er ervaring met harde schijven?
de een zegt Maxtor en de ander kraakt hem af, welk merk is nu de beste
wil grotere schijven aanschaffen,maar weet niet welk merk.
m.v.g. mister 5

Ik zweer bij maxtor, maar echt slechte worden volgens mij niet meer gemaakt hoor, het is meer wie de beste garantie en service verleent :)

Let in het vervolg aub even op in welke sectie je je vraag stelt, deze vraag heeft namelijk niks met drivers XP te maken ;)

Er zijn veel mensen die klagen over maxtor maar er zijn ook gewoon veel mensen die maxtor hebben. Als bv 1 percent slecht is en er zijn er 1000 verkocht zijn er 10 mensen die klagen, maar als er iets mis gaat je hebt ook nog redelijk lange garantie he.
Ik zou voor WD gaan. Deze harde schijven zijn iets duurder en zijn over het algemeen stiller als een maxtor. En ik lees er ook minder klachten over.

Sarvo zei:
Ik zweer bij maxtor, maar echt slechte worden volgens mij niet meer gemaakt hoor, het is meer wie de beste garantie en service verleent :)

Let in het vervolg aub even op in welke sectie je je vraag stelt, deze vraag heeft namelijk niks met drivers XP te maken ;)

Excuus, ben nieuw op dit gebied,moet nog veel leren.
nogmaals sorry:o

Sarvo blaft wel, maar bijt niet.:p

Ik heb al een aantal jaren alleen maar Maxtor schijven gebruikt en heb er geen problemen me gehad. In m'n servertje zitten 4 Maxtor schijven(IDE) en in de pc waar ik mee werk/surf enz, zit 1 Maxtor schijf(SATA) en daar komt er nog wel eentje bij.:)

Ja gek is dat de 1 di en de ander die! denk dat je geluk moet hebben.
Zo komt WD er bij mij niet meer in.

Oh Ja @ Sarvo bijt wel degelijk:p :p

Laatst bewerkt:
BANDIT123 zei:
Oh Ja @ Savovo bijt wel degelijk:p :p

Ja in zijn steak of broodje :D

Ik bebruik ook al jaren Maxtor, en ben daar altijd tevreden over geweest. Maar zoals al aangehaald is, slechte HD, raar of zelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan