harde schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian-brian

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
:confused: hey ja ik wist eigenlijk niet waar ik mijn vraag bij moest zetten maar op mijn computer geeft hij de c en d schrijf(harde schrijf) niet meer aan oo niet als ik b.v via een dvd program een dvd wil opene op mijn harde schrijf dan kan dat niet meer want ik kan b.v. de d schrijf niet openen want hij geeft hem niet aan maar ik kan er nog wel gewoon besten op opslaan. hoop dat iemand mijn kan helpen alvast bedankt groetjes brian:thumb:

Heb je nu wel Windows XP opnieuw kunnen installeren?

Ik bedoel, is je probleem hier opgelost?

Controleer eerst dit eens.
Rechtsklik op "Deze computer", dan op "Beheren". Vervolgens "Opslag" en dan "Schijfbeheer".
Zie je daar wel je partities van je HD? Probeer eventueel "Actie" en dan de verschillende mogelijkheden, ook via "Actie" > "Alle taken".

Controleer eerst dit eens.
Rechtsklik op "Deze computer", dan op "Beheren". Vervolgens "Opslag" en dan "Schijfbeheer".
Zie je daar wel je partities van je HD? Probeer eventueel "Actie" en dan de verschillende mogelijkheden, ook via "Actie" > "Alle taken".

ER STAAT DAT ALLES GEWOON IN OORDE IS EN ER STAAT OOK GEWOON PARTITIE

Maar kan je wel in je hardeschijf komen via de manier van Boeing_737?
Dus in Computerbeheer --> Schijfbeheer --> Hardeschijf klikken --> Actie --> Alle taken --> Openen.
Heb je laatst nog iets gedaan met de hardeschijf?
Formatteren, defragmenteren, comprimeren of iets? Of een programma voor je hardeschijf geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan