rhcp
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2004
hallo,
Ik heb nou ong 4 jaar mij pc en het laatste jaar begint hij kuren te krijgen.
Dit kwam na een upgrade van een 300 gb harde schijf.
Deze harde schifj is er uitgehaalt en er nooit meer in gezet, maar toch blijft hij kuren houden.
Hij start slecht op (een paar keer resetten en dan strat hij pas op), word heel traag.
Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben (format en daarna instaleren) blijft de pc de kuren hebben. dit heb 2 keer herhaald met 2 verschillende exemplaren.
Per toeval ging er een nieuwe hardeschijf in en toen werkte de pc helemaal perfect!
Maar na 2 maanden begint de pc met deze hardeschijf alweer kuren te geven.
Niet met opstarten niet met traag zijn , maar de pc strat gewoon uit het niets opnieuw op.
Nu sinds een week word hij weer ontiegelijk traag.
Opnieuw instaleren helpt nouwelijks.
Heeft iemand een suggestie/oplossing?
het liefst wil ik dit oplossen zonder geld uittegeven, ik wil het wel maar dan wil ik 100% zeker zijn dat een componet vervangen moet worden.
setup:
Athlon 1800+
1 gb ddr
160 gb maxtor
soundblaster platnium
asus dvd brander
bvd,
Pim
Ik heb nou ong 4 jaar mij pc en het laatste jaar begint hij kuren te krijgen.
Dit kwam na een upgrade van een 300 gb harde schijf.
Deze harde schifj is er uitgehaalt en er nooit meer in gezet, maar toch blijft hij kuren houden.
Hij start slecht op (een paar keer resetten en dan strat hij pas op), word heel traag.
Na windows opnieuw geinstalleerd te hebben (format en daarna instaleren) blijft de pc de kuren hebben. dit heb 2 keer herhaald met 2 verschillende exemplaren.
Per toeval ging er een nieuwe hardeschijf in en toen werkte de pc helemaal perfect!
Maar na 2 maanden begint de pc met deze hardeschijf alweer kuren te geven.
Niet met opstarten niet met traag zijn , maar de pc strat gewoon uit het niets opnieuw op.
Nu sinds een week word hij weer ontiegelijk traag.
Opnieuw instaleren helpt nouwelijks.
Heeft iemand een suggestie/oplossing?
het liefst wil ik dit oplossen zonder geld uittegeven, ik wil het wel maar dan wil ik 100% zeker zijn dat een componet vervangen moet worden.
setup:
Athlon 1800+
1 gb ddr
160 gb maxtor
soundblaster platnium
asus dvd brander
bvd,
Pim