Hardeschijf doet het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter ravo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ravo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
hallo allemaal,

ik heb een maxtor one touch 4 mini externe harddisk. vanmiddag deed die het nog en als ik hem nie insteek in mijn laptop krijg ik het volgende scherm zie bijlage. weet iemand hoe ik het weer normaal kan krijgen of hoe ik mijn bestaanden terug kan halen?

alvast bedankt

ravo

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    7,7 KB · Weergaven: 32
hallo allemaal,

ik heb een maxtor one touch 4 mini externe harddisk. vanmiddag deed die het nog en als ik hem nie insteek in mijn laptop krijg ik het volgende scherm zie bijlage. weet iemand hoe ik het weer normaal kan krijgen of hoe ik mijn bestaanden terug kan halen?

alvast bedankt

ravo

Lijkt me handig om de schrijf te formanteren dan doet die het denk wel weer.

@Erwin: Met formatteren wordt het zo goed als onmogelijk om de bestanden terug te krijgen. Graag de hele vraag lezen ajb voordat je antwoordt.

Tijs.

@ Tijs
Oh had ik niet goed gelezen

@ Vraag

Misschien is het handig een backup ervan te maken als dat nog mogelijk is en die op een cd te zetten en die ergens weer terug op te zetten

@ravo: Kijk eerst of in een andere pc je de bestanden wél kunt zien. Is dat het geval, kopieer ze daar er dan vanaf en formatter de harde schijf.
Lukt het ook daar niet, gebruik dan programma's als recuva om te kijken of die nog wat ermee kan.

Tijs.

bedankt van jullie reacties.
ik probeer die programma te downloaden en dan kijken of het lukt om de bestaanden terug te halen. ik heb veel bestanden van school staan die ik nodig heb van heel de jaar. dus het gaat mij meer om de bestanden. hardeschijf kan ik wel andere halen.

als iemand nog een andere tool weet dan wil ik het graag proberen.

alvast bedankt

ravo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan