Hardeschijf echt legen wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghostrider-NL

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
86
Hallo,

Ik heb een 2TB schijf die ik volledit wil legen. Vele programma's die ik hiervoor heb gevonden op deze site doen het niet omdat ze errors krijgen of het gewoon simpelweg niet doen of niet meer bestaan.
Er is 1 programma die lijkt wel te werken (Recuva), maar die laat per keer maar 38000 Bestanden zien waardoor ik dit in veel stappen de hdd leeg kan maken. Althans, het lijkst alsof dat kan, maar dat weet ik niet zeker.
Weet iemand nog goede programma's of manieren?

MVG. GR.
 
Als je hem formatteert is hij toch helemaal leeg?
Of ben ik nou zo gek.
 
Heb je al een Linux achtig programma geprobeerd? Gparted bijvoorbeeld.
 
doe de harde schijf in een andere pc en probeer hem dan te formateren ;)

of gewoon met de windows cd
 
Als je hem formatteert is hij toch helemaal leeg?
Of ben ik nou zo gek.

Deze beredenering lijkt maar zo. De schijf lijkt leeg.
Zoals de TS al zegt dat veel met recuva al terug te halen is, dat is nu juist niet de bedoeling zoals ik uit de vraag opmaak.

Waarom de eerder geprobeerde programma's volgens de ts niet goed werken, lijkt mij mogelijk te wijten aan de grootte van de harddisk.
 
Deze beredenering lijkt maar zo. De schijf lijkt leeg.
Zoals de TS al zegt dat veel met recuva al terug te halen is, dat is nu juist niet de bedoeling zoals ik uit de vraag opmaak.

Waarom de eerder geprobeerde programma's volgens de ts niet goed werken, lijkt mij mogelijk te wijten aan de grootte van de harddisk.
Dan heb ik ook weer wat geleerd :)
 
Bedankt allen. ik zal killdisk nog even gebruiken.
en wat betreft de bazooka als killdisk niet werkt.... goede optie! ben benieuwd naar de reactie waar de hdd heen moet voor garantie:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan