Hardeschijf loopt vast waarschijnlijk driver???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaa, installeren driver....

Heey,

Ik ben gelijk naar die site gegaan en ben hem nu aan het downloaden,
ik hoop dat het lukt, want heb nog nooit iemand een muis op zien eten
:thumb: :thumb: hahahahahahahaa :p :p :p :p :p

ik laat je waarschijnlijk morge of als het kan nog voor ut eten weten

groetjes Uptodance

heeeyy :thumb:

heey :thumb: ,

:confused: :( :( :( :( :( :( :( :( hij loopt nog steeds vast reageert langzaam bij grote mappen..........................:evil: :evil: :evil: :evil: :( :( :( :(

groetjes uptodance........ help me wat kan ik doen ik heb het al een keer gehad en toen was het 1 simpel dingetje maar wat..............weet ik niet meer:o

Heey zoals je kan zien was mijn laaste bericht erg lang geleden en ik heb nog steeds geen oplossing en die wil ik wel want ik weet echt niet wat ik moet doen, en ik wordt er echt *** van die hardeschijf als die dat blijft doen, dus weet je iets nog wat ik kan doen..

Ik heb mijn muis dan ook niet opgegeten.:p

Maar helaas, mijn opties zijn uitgeput, ga eens naar GoT, daar zitten meer "experts" , wel een goede topicstart maken, anders lig je er geljik uit.

Lange Pier zei:
Ik heb mijn muis dan ook niet opgegeten.:p

Maar helaas, mijn opties zijn uitgeput, ga eens naar GoT, daar zitten meer "experts" , wel een goede topicstart maken, anders lig je er geljik uit.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeey Lange Pier,

Helaas maar jammer dat je je muis niet heb opgegeten :( :thumb: :D.
Zou jij voor mij een topic kunnen starten daar en het probleem kunnen voorleggen, en de oplossingen want ik kan het niet echt goed uitleggen en jij weet mij probleem specifieker.
ik hoop dat je het voor me wilt doen dat zou ik heel erg fijn vinden, en anders moet ik als het een keer uitkomt evve wat bijelkaar typen en dan posten...

groetjes Uptodance

Uptodance zei:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeey Lange Pier,

Helaas maar jammer dat je je muis niet heb opgegeten :( :thumb: :D.
Zou jij voor mij een topic kunnen starten daar en het probleem kunnen voorleggen, en de oplossingen want ik kan het niet echt goed uitleggen en jij weet mij probleem specifieker.
ik hoop dat je het voor me wilt doen dat zou ik heel erg fijn vinden, en anders moet ik als het een keer uitkomt evve wat bijelkaar typen en dan posten...

groetjes Uptodance

Nou, het vervelende is dat ik mij vorige week mij daar heb afgegeven over het irri beleid en gebruikers, dat zou nu wel gek zijn dat ik nu weer een topic ga openen, aldaar, ik kom er namelijk niet meer, maar op het technische vlak zitten er wel veel kenners.

Je kunt het beste gewoon de faq lezen wat de bedoeling is en wat je moet aangeven in de topic start, het probleem, je gebruikte systeem en wat jezelf hebt geprobeerd om het probleem te tackelen zijn het belangrijkste.

Lange Pier zei:
Nou, het vervelende is dat ik mij vorige week mij daar heb afgegeven over het irri beleid en gebruikers, dat zou nu wel gek zijn dat ik nu weer een topic ga openen, aldaar, ik kom er namelijk niet meer, maar op het technische vlak zitten er wel veel kenners.

Je kunt het beste gewoon de faq lezen wat de bedoeling is en wat je moet aangeven in de topic start, het probleem, je gebruikte systeem en wat jezelf hebt geprobeerd om het probleem te tackelen zijn het belangrijkste.

------------------------------------------------------------------------------------

Ok, dan ga ik het lezen probleem netjes voorleggen dan moet het wel lukken
heb je het adres voor mij www.............nl. trouwens
kan het ook zijn dat er iets mis is met een mapje ofzo want ik heb het mapje waarbij hij vast liep 7.20 gb in een ander mapje gedaan en nu is het wel minder, ik ga straks hem van de schijf afhalen en dan kijke wat er gebeurt, ik heb ook een map van 136 gb en daar gebeurt niks mee, kan het ook ligge aan hoevol de schijf staat want ik had eerst 300mb over en nu heb ik 900 mb over van de 275gb.....

Uptodance zei:
------------------------------------------------------------------------------------

Ok, dan ga ik het lezen probleem netjes voorleggen dan moet het wel lukken
heb je het adres voor mij http://gathering.tweakers.net/. trouwens
kan het ook zijn dat er iets mis is met een mapje ofzo want ik heb het mapje waarbij hij vast liep 7.20 gb in een ander mapje gedaan en nu is het wel minder, ik ga straks hem van de schijf afhalen en dan kijke wat er gebeurt, ik heb ook een map van 136 gb en daar gebeurt niks mee, kan het ook ligge aan hoevol de schijf staat want ik had eerst 300mb over en nu heb ik 900 mb over van de 275gb.....

Staat in je eigen bericht.:p

Tja, dat kan ik hiervandaan moeilijk beoordelen, wel weet ik als het een schijf is van 300 gig met bestanden, en deze schijf is ooit eens gezien als een 139 gig schijf, door windows zonder die SP2 met de LBA48 bits hekenning, je ook mismaakte bestanden hebt, de naam van de map is goed, logisch, want die staat in de MTF, maar de mappen zijn niet te openen, dan kan de computer gewoon vast slaan, maar alleen als er op die schijf geschreven is in de tijd dat deze als 139 gig werd gezien.

Opgelost

Heeeeey LangePier,

De problemen komen en gaan met windows,ihhihiih dus je moet nu je muis opeten want
ik heb het zelf opgelost goed nagekeken waar het probleem vandaan kwam,
ik had heeeeeeeeeel lang geleden zo'n 50 nieuwe mapjes aangemaakt die in elkaar stonden dus nieuwe map aangemaakt toen open gemaakt en weer een nieuwe map aangemaakt en dat zo'n 50x en toen nog een x of 3 in 1mapje en daar gecodeerde beveiligde foto's ingegooid( foto van spellen, quake enz enz) en daardoor liep me schijf van vast want nu doet ie het gewoon....................................
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu heb ik 2 laaste vraagjes wat voor schijf had ik een Sata of een ATA schijf weet jij misschien een tool waarmee ik dat kan zien ;)

want ik wil een case kopen voor der omheen maar ik weet niet meer wat ik had ik d8t Sata maar kun jij met een tool dat bevestigen

Groetjes Uptodance

Heeeeeeeeeeeeeeeeey, Uptodance.

Ik eet mijn muis niet op, lust alleen ratten.:p

Maare, wat heb je nou opgelost, :confused: snap er geen ................van.

En op de site van Maxtor staan ze weer, vorige keer niet te vinden.:confused:

Hieroot, dus, een ATA

Maar dat heeft toch niets met SATA te maken, die past in elke case, en als je hem openmaakt kun je dat ook zien, die heeft een smalle lintkabel en een ATA een 80 polige brede.:shocked:

Vraagieeee

Heeeeeeeeeeeeeeeeey, Uptodance.

Ik eet mijn muis niet op, lust alleen ratten.:p

Maare, wat heb je nou opgelost, :confused: snap er geen ................van.

En op de site van Maxtor staan ze weer, vorige keer niet te vinden.:confused:

Hieroot, dus, een ATA

Maar dat heeft toch niets met SATA te maken, die past in elke case, en als je hem openmaakt kun je dat ook zien, die heeft een smalle lintkabel en een ATA een 80 polige brede.:shocked:[/QUOTE]

Heeeeeeeeey LangePier,

Ik vind het een teleurstelling dat je je muis niet op eet,
wat heb ik opgelost nou dat mijn hardeschijf vastliep als ik er te snel doorheen ging klikken enz enz HET probleem eigenlijk die 2 pagina's lang duurde :D :thumb: :shocked:
en nu heb ik het opgelost, hoe staat in vorige bericht......... en bedankt van maxtor ik dacht echt dat ik een serial ata had maar ik heb dus een ATA. en SATA is sneller he kwa alles. ik heb nu dus de ata dat verklaart ook dus de 60aardige kabels :o want de SATA heeft een 80 kabel of een dunne oranje kabel van moederbord naar schijf.......toch........

maar conclusie Sata is sneller.waarom
Ata is langzamer???? wat is het verschil

groetjes Uptodance

Maar dat heeft toch niets met SATA te maken, die past in elke case, en als je hem openmaakt kun je dat ook zien, die heeft een smalle lintkabel en een ATA een 80 polige brede.:shocked:

Uptodance zei:
Heeeeeeeeey LangePier,

ik heb nu dus de ata dat verklaart ook dus de 60aardige kabels :o want de SATA heeft een 80 kabel of een dunne oranje kabel van moederbord naar schijf.......toch........

maar conclusie Sata is sneller.waarom
Ata is langzamer???? wat is het verschil

groetjes Uptodance

:shocked::shocked: , Morgen even naar Pearl of Hans, misschien.:D

De snelheid in gebruik, maakt allemaal niet zoveel uit, hoor, in de komende jaren misschien, maar nu zeker nog niet, allemaal slakkestapjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan