gr0lschje
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2007
ik heb mijn pc op nieuw geinstalleerd maar wat mijn C schijf hoord te zijn is nu de G schijf
ik zou ze graag willen om wisselen ik weet hoe het moet: hier als volgt uit gelegt:
Configuratie scherm/ Systeembeheer / Computerbeheer / opslag / schijfbeheer (lokaal)
dan kun je bijv van schijf C schijf Z maken
als ik dan ok doe komt er dit te staan...
"het wijzigen van de stationsletter van d een volume kan tot gevolg hebben dat sommige programma;s niet meer kunnen worden uitgevoerd. weet u zeker dat u deze stationsletter wilt wijzigen?"
praat ik we dan over 1 of 2 programmatjes die ut niet doewn?
of praat ik dan over bijna alluws?
en wat moet ik dan doen? moet ik dan die programma's gewoon opnieuw installeren?
zijn dan oowk al mijn snel koppelingen niet meer geldig ? omdat hij gewisseld is van naam?
alvast bedankt,
met vriendelijke groet,
Bas,
ik zou ze graag willen om wisselen ik weet hoe het moet: hier als volgt uit gelegt:
Configuratie scherm/ Systeembeheer / Computerbeheer / opslag / schijfbeheer (lokaal)
dan kun je bijv van schijf C schijf Z maken
als ik dan ok doe komt er dit te staan...
"het wijzigen van de stationsletter van d een volume kan tot gevolg hebben dat sommige programma;s niet meer kunnen worden uitgevoerd. weet u zeker dat u deze stationsletter wilt wijzigen?"
praat ik we dan over 1 of 2 programmatjes die ut niet doewn?
of praat ik dan over bijna alluws?
en wat moet ik dan doen? moet ik dan die programma's gewoon opnieuw installeren?
zijn dan oowk al mijn snel koppelingen niet meer geldig ? omdat hij gewisseld is van naam?
alvast bedankt,
met vriendelijke groet,
Bas,