Hardeschijf niet herkend na upgrade windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was klagen.;)

Kun je in de bios de controllers ook van enhanced mode afhalen en op ide modus zetten? en weet je op welke controller ze wel werken, die van Asmedia even uitschakelen.

Hmm ik heb nunet even de drivers van de sata controllers verwijderd via apparaatbeheer hierdoor heeft windows de satacontrollers een standaard driver toegewezen en dit werkt blijkbaar om een of andere reden wel..
Maar volgens mij is het niet de bedoeling dat apparaten op de standaard sriver van windows lopen ofwel?

En welke driver? Intel of Asmedia, Intel drivers zitten in windows al ingebakken.
Via apparaatbeheer en alles handmatig doen en verwijzen, krijg je op het eind een venster met de beschikbare drivers die je kunt installeren, dan die van Asus en Intel weer proberen, of het verschil geeft in iets, geen idee eigenlijk, nooit wat van gemerkt.

Ik heb er 1 afgegooid en de tweede werd automatisch ook weggegooid.. dus ik weet niet welke problemen had.
Nu ga ik ff de drivers proberen handmatig te installeren ik laat weten of het gelukt is of niet!

YAY! het heeft gelukkig gewerkt om de drivers er weer opnieuw (handmatig) op te zetten, tog nog raar omdat ik dit al een paar keer had gedaan.

Maarja tog nog bedankt voor alle moeite:thumb:!

-Lolmaster15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan