hardeschijf overzetten naar andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
ey ik heb een vraag, ik heb een hardeschijf van 7gig klein dus mazaar ik heb er 1 bij gekregen van 40 gig kan ik gewoon als ik de 7 gig waar windows op staat opstarten en de 40 gigi schijf als 2de, me voledige c schijf over kopieren naar de 40 gig hardeschijf

ja dat kan.
mazaar wielke stuursysteem heb ie dan.
miskien day dan niet kujt kpieren.

ik weet niet of je van plan ben om dan die kleine er uit te halen en er dan vanuit gaat dat je automatisch van af die andere hd opkan starten omdat je alles heb gekopieert maar dat gaat niet werken vrees ik voor je.:confused:

tweede andwoord: waarom niet????? (jaa die kleine gaat er uit en die grote word dan me c schijf)

tja moeilijk uit te leggen in theorie zou het bij mij vandaan ook wel kunnen maar op de 1 of andere manier als je instaleert onthoud hij op welke schijf hij staat zal ik maar zeggen. en al verplaats je alles op een andere schijf met dus een ander station letter snapt hij het niet en vraagt hij of je alles opnieuw wil instaleren ook programma's zitten op 1 pad aangewezen. zal ik maar zeggen dit ligt allemaal vast in het register als jij de kans ziet om alles makkelijk te veranderen is het opgelost of misschien als je de nieuwe schijf zo weet te plaatsen dat hij de zelfde station letter aan neemt. maar ik geef je weinig kans.

Daarmee (program)kun je op alle schijven dezelfde os zetten zoals jij wilt incl: drivers enz:

als ik naar downloads ga dan staan er meerdere progjes welke moet ik hebben

Da's handig :) , ik gebruik FireFox2 en ik zie dat daar spellingcontrole in zit....

leuk maar daar heb ik niks aan boeit mij wat of ik het god spel als mensun het maar begrjpen

als ik naar downloads ga dan staan er meerdere progjes welke moet ik hebben

leuk maar daar heb ik niks aan boeit mij wat of ik het god spel als mensun het maar begrjpen

Mij boeit het wel, op zo'n vraag, wil ik dan ook niet helpen.
Bij normaal Nederlands, wel.

Zie hier, nu boeit het mij niet, om er een duidelijk antwoord op te geven.

Mij boeit het wel, op zo'n vraag, wil ik dan ook niet helpen.
Bij normaal Nederlands, wel.

Zie hier, nu boeit het mij niet, om er een duidelijk antwoord op te geven.

Oke, het spijt me. Ik zal proberen zo goed mogelijk te typen, maar soms maak ik wel eens een foutje, maar dat doe ik dan niet express. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Iedereen maakt wel eens een foutje, is niks aan te doen.

Over het onderwerp: wil iemand aub antwoord geven op mijn vorige vraag? Welke ik nu moet downloaden op die site?:thumb: :)

Gebruik de mogelijkheid, bericht aanpassen, en maak je reply opnieuw, of verwijder hem, ik kan het niet lezen.

Als je dat nu eens normaal tiept.:(

Probeer eens MaxBlast, daar gaat het ook mee.

Of DiskCopy.

Op die site, is geen freeware.

owkey sorry soms typ ik veel te snel.

bij maxtor gaat de instalatie goed maar als ik dan opnieuw opstart met de diskette er in zegt i dat hij iets niet kan laden.

bij diskcopy gaat de instalatie bijna goed, maar op het eind als hij met de laatste bzig is zegt i een foutmelding en dat i niet door kan gaan.

wat moet ik hier mee doen

Met Maxblast, moet je de windowsversie gebruiken, en vanuit daar een clone maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan