Hardeschijf Wordt Niet Weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpme plz

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Zoals De titel als zegt mijn hd wordt niet weergeven hij pakt hem wel als usb apparaat zoals bij hardware veilig verwijderen daar zie je hem wel ook bij apparaat beheer maar als je naar deze computer gaat staat er allen me interne schijf :(
En ik Weet Echt niet hoe ik hem terug kan krijgen enso :(
Dus als je een tip heb of weet hoe ofzo zeg het alsutblieft
en met uitleg derbij graag want ik ben echt niet zo goed met die dingen

Ik heb Win Xp sp 2
En het is een Externe HD : WD 640 GB

Alavst Bedankt :)

Daar er nog niemand heeft gereageerd doe ik een poging.
Het probleem klinkt mij ietwat onlogisch want als binnen 'hardware veilig verwijderen' en ook binnen 'apparaatbeheer' het ding wordt weergegeven, kán het m.i. bijna niet anders of de externe disk zou ook in 'mijn computer' moeten worden weergegeven.

Is dit euvel structureel of doet het zich tijdens deze ene computersessie voor / heb je de pc al eens opnieuw opgestart en "Mijn computer" opnieuw bekeken ?
Is het "vak" van "Mijn computer" groot genoeg voor alle informatie of staat de externe disk er mogelijk wel, maar kun je 'm niet zien omdat het vak te klein is -> maak het vak eens groter / volledig scherm?

Pasja,

Jaah Ik Heb De computer vaak genoeg opnieuw gestart
Jaah ik heb mijn computer opnieuw bekeken .
En Jaah Zelfs Op Volledig Scherm Zie Je Hem niet :(

Nog Meer Reactie's :(

Misschien te proberen:

hang 'm aan een andere pc en formatteer 'm (NTFS) nadat je de bestanden veilig hebt gesteld (gekopieerd).
Hang 'm nu weer eens aan de 'probleempc'.
Wat nu?

Heb ik Al Geprobeerd Maar Nee :(

Zelfde problemen als bij deze comp.

dus tja ?

Dan is m.i. iig de oorzaak wel duidelijk: die externe disk. Alleen............. nu de oplossing nog...........

Schijfbeheer

Probeer via Systeembeheer => Computerbeheer => Schijfbeheer. Bij de plaatjes rechtsonder zou je schijf moeten staan zonder Drive letter of met een dubbele (Dat doen USB sticks tenminste soms). Met de rechtermuisknop kun je nu een drive letter aangeven, vooropgesteld dat hij op het scherm staat.

Probeer via Systeembeheer => Computerbeheer => Schijfbeheer. Bij de plaatjes rechtsonder zou je schijf moeten staan zonder Drive letter of met een dubbele (Dat doen USB sticks tenminste soms). Met de rechtermuisknop kun je nu een drive letter aangeven, vooropgesteld dat hij op het scherm staat.
?
Zie berichten van 27 juli 21.22 en 21.30 uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan