hardisk 300 gig maxtor sata

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
ik heb een probleem ik heb zo juist een 300 gig maxtor sata gekocht en hij vind hem wel in de bios maar pakt hem niet. mijn mainboard is een msi kt6 delta en ik heb 2 aansluitingen voor sata harddisk. nou ik kan wel in mijn bios kijken daar vind hij hem wel maar naar de bios krijg ik een ander scherm dan moet ik op tab drukken daar zou ik hem in moeten schakelen daar ga ik dan naar toe dan ben ik in het programma en dan moet ik met de peltjes toesen bewegen maar mijn toestenbord doet dat niet ik kan wel op esc drukken om het af tesluiten het is allemaaal een beetje vreemd ik zou graag uit leg willen

Voortaan graag leestekens gebruiken, dat leest een stuk prettiger (en sneller). :)

Wij willen graag ook uitleg, van wat daar allemaal staat :confused: Probeer de volgende keer eens leestekens te gebruiken, dat maakt de vraag een stuk beter te begrijpen.

Waar wordt de harddisk nu wel/ of niet gevonden, in de bios of in windows.
Als die in de bios wel gevonden wordt, maar niet in windows, dan zal je nog via windows schijfbeheer, partities moeten maken (indien gewenst meerdere) en formatteren

Hij ziet de schijf wel in de bios maar ik moet hem aan vinken in het programma na de bios.

Dan moet ik dus op [tap] drukken bij mij.
Dan kom ik in een ander bios om die 300gig schijf inteschakelen.

Maar ik kan mijn peltjes toets niet gebruiken van mijn toetsenbord,maar het gekken er aan is ik kan het programma wel af sluiten.

In windows ziet hij die schijf niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan