Hardisk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Ik heb problemen met mijn computer en dacht eerst dat het aan Windows Xp prof lag maar na wat dingen te hebben geprobeerd op aanraden van andere helpmij bezoekers werd mij geadvisseerd om een nieuwe thread te openen voor een probleem met mijn hardisk.

Als ik mijn logboeken bekijk heb ik de volgende fout (zie bijlage) Wat is er aan de hand met mijn harde schijf?

Alvast bedankt,

Luke

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    42,6 KB · Weergaven: 59
De schijf al eens uitgebreid laten controleren door windows?

Ga in verkenner op een partitie staan klik met rechts > eigenschappen > extra > volume nu controleren > beide vinkjes aanzetten.

okee ik heb de scan uitgevoerd en ik zag dat hij wat dingen verwijderde en herstelde enz. En als ik nu na opstarten kijk in het logboek, is de fout van de disk weg. Nu heb ik alleen nog de error van DCOM.
Kan ik daar ook nog wat aan doen want het opstarten van mijn computer duurt ook nog steeds lang.
Dat kan dus daar mee te maken hebben.

Hier staat uitgebreid uitgelegd wat mijn opstart probleem is:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=222160&perpage=20&pagenumber=1

Luke

Ik zie ook dat in het logboek, de "service control manager" veel fouten geeft. Die start zeker alle windows services op? Ik heb namelijk ook problemen met mijn netwerk, daar kom ik niet meer op ik krijg dan de melding dat die service niet is gestart. Ik heb ze op automatisch staan maar er is duidelijk iets mis met het opstarten van de services en dit verklaard waarschijnlijk ook de lange opstartijd.

Kan ik die services resseten ofzo of opnieuw installeren zonder windows opnieuw te moeten installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan