Hardisk wordt niet meer gezien Acer Aspire 7750

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkaa

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire 7750, vandaag geprobeerd om hier Windows 8 op zetten maar dat lukte niet omdat de setup zag ik 2 dynamic disken had en toen stopte de setup ermee.
Ik heb toen geprobeerd om windows 8 op de recovery partitie te zetten dus ik heb de recovery partitie geformateerd, maar toen zei setup dat ik daar te weinig diskruimte op had, 18gb vrij en nodig 18.5 of zo iets dergelijks.

Maar nu start de laptop helemaal niet meer op, de harddisk wordt niet meer gezien, ik heb al diverse drivers van de acer site gedownload, maar de setup blijft zeggen dat de driver niet goed is.

Wie oh wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Wim

Met de installatie DVD op geavanceerde install opties al de partities bekeken?

Welke die van Windows 2008? Ik heb geprobeerd te installeren vanaf een USB stick

Drive opties (advanced) laat niks zien, en als ik dan een driver laad krijg ik de melding dat de driver niet goed is.

Startup repair laat het volgende
Diskpart> list disk
Disk 0 Status Invalid 465 GB Free 0B Dyn *

Alle data mag er vanaf, ik wil gewoon weer een OS op mijn laptop installeren, Windows 7 of 8 dat maakt me niet uit

HELLUP

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt helemaal gelijk, het is ook windows 8, lukt het dan ook met Gparted?

Is het een kwestie van alle partities weggooien in diskpart?

Hee LP, het werkt hier weer, oplossing was een clean bij diskpart, daarna werd de status van de disk weer online.
Toen opgestart en gerecovered, en nu is alles weer terug.

Bedankt voor het meedenken

@Wimkaa,

Welkom op Helpmij.nl

Zou je het quoten wat kunnen laten scheelt ruimte en blijft topic wat overzichtelijker
:thumb:

PS vergeet ook de vraag niet op opgelost te zetten als alles gelukt is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan