hardisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
704
Ik heb van een kennis een harde schijf gekregen.
Deze is 60 gig.
Nu is de schijf gepartitioneerd in 2.
Telkens wanneer is tracht de extend dos partitie te verwijderen zegt de pc dat dit niet gaat omdat de primary dos partitie nog bestaat, wanneer ik deze dan tracht te wissen zegt hij dat ik eerts de ext dos partitie moet verwijderen.
Vermoedelijk heeft hij hardschijf gepartitioneerd met partition magic en kan ik die niet verwijderen met fdisk.
Is er nog een andere mogelijkheid want ik heb geen partition magic/bootdiskkette, om de schijf mee te formateren.
 
Welke windows versie heb je? 2000 of XP? Zo ja, probeer dan de schijf onder windows eens te formateren.
 
De harde schijf bevat geen os meer, en ik heb alle bootdiksettes van alle win versie maar ik zou een moeten hebben van partition magic
 
Wordt er werkelijk gezegd dat dit niet gaat omdat er nog een primary bestaat of wordt er gezegd dat er nog logische dos stations zijn in de ext. of misschien nog wel een primary in de ext.
Anders eens proberen met non-dos partities te verwijderen.
 
Geplaatst door stevendemunter
De harde schijf bevat geen os meer, en ik heb alle bootdiksettes van alle win versie maar ik zou een moeten hebben van partition magic
Wat je zegt...PM
 
werkt ook voor fat.

als je twijfelt.

het is een officieel windows tooltje.

pe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan