hardlock

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Hallo,

Ik zou graag eens willen vragen of iemand hier weet waarvoor je 'hardlock usb 1.02' kan gebruiken en voor wat het eigenlijk dient. (aladdin hardlock usb)

groetjes

Laatst bewerkt:
alladins hardlock is een manier om software te beveiligen tegen illegaal gebruik doormiddel van een hardwarematige beveiliging, zonder USB stick (andere vormen zijn ook mogelijk) geen toegang tot de software

Net zoals je een HASP nodig hebt voor Gbuilder. Geen USB stick met HASP software erop, geen link om de software te starten. Alladin heeft altijd van die goede beveiligingssoftware. Is mij nog niet gelukt om het te kraken, ben er al lang mee bezig overigens.

bedankt voor de reacties ;)

kan je ook hasp drivers en software op een hardlock usb zetten ?

Die drivers kan je er wel op zetten, maar de drivers zijn alleen maar de key om het te laten werken. Je hebt de informatie nodig van de HASP USB Stick (apart te kopen) en je hebt het programma zelf nodig om op te starten.

Wat wil je eigenlijk precies? Laten we daarmee beginnen, dan kan ik kijken hoever we kunnen gaan.

ik heb hardlock usb 1.02

ik zou gewoon de mogelijkheden willen weten wat je er allemaal mee kan en waar je de benodigde software drivers kunt downe want heb al is geprobeerd met drivers en software en deze blijkt niet te lukken met hldrv32 als driver en bistro, diagnostix als software

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan