hardmodded wii met de spellen die niet werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

assastan

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2013
ik heb een vraag over de hardmodded Wii die tot nu toe met elk (goed) PAL bestand/spel werkte! :thumb:
dit heeft mijn Wii heel lang vol gehouden.
Op het begin kon ik nog alles spelen/updaten. Ineens (dus zonder update) kon ik The Legend Of Zelda - Twillight Princess niet meer spelen.
jullie kennen het bericht vast wel bij het disk loader kanaal: 'kan de disk niet lezen.'
ik liet het toen maar voor wat het is.
Als 2e deed Need For Speed het ineens niet meer.
Na een tijdje liep Mario Party 8 vast midden in een spel.
En het grappige is, dat mijn buurmeisje zo'n zelfde hardmodded Wii heeft die met al die spellen die ik net opnoemde, hetzelfde probleem heeft.
Nu doet bijna geen enkel spel het. Meestal staat er meteen op het begin bij het disk loader kanaal al: 'kan de disk niet lezen.'
anders doet hij dit bij het laden in het spel (of bij het startscherm).
Het enige spel dat het nog doet is Just Dance 4, tenzij je Justin Bieber gaat doen ... dan krijg je ook een scherm dat hij de disk niet kan lezen (dit was het probleem van mijn buurmeisje en we wilde testen of dat bij mij ook zo was).

Heeft iemand enig idee wat hier allemaal gaande is?
is het de versie van de Wii?
verkeerde/outdated hardmod?
de spellen (denk ik persoonlijk niet)?

Alvast bedankt :D

volgens mij niet. Mijn buurmeisje heeft precies hetzelfde probleem. Dat zou dan wel puur toeval moeten zijn. En 1 enkel spel doet het nog wel.
OWWW ... sorry
al mijn GameCube spellen doen het btw ook!
dus ik denk niet dat het dat is

Een vriend van mij heeft dat probleem ook een keer gehad, hij heeft simpelweg gewoon een nieuwe wii gekocht en daar verder ook geen problemen meer mee gehad

Hallo

Dit : " hardmodded Wii die tot nu toe"

En dan dit : " het disk loader kanaal"

Spreken elkaar tegen ....

Een WII met hardware chip herkend een zelf gebrande d.v.d. alsof het een originele is ...

Peter

Sorry, ik weet niet hoe ik het kanaal anders moet noemen, het is 100% zeker een hardmodded wii. Ik bedoel gewoon het standaart kanaal dat bij iedereen links boven in staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan