Nou langzaam aan komen we er wel :thumb:, status op dit moment na de reboot weer een zwart scherm en ik was bang dat we weer hetzelfde liedje hadden maar nee
. Na een seconde of 20 toch het vista symbooltje en het welkomst geluidje (nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn dat te horen
). Ik zit nu dus in de "normale" windows maar de problemen zijn nog niet voorbij. Toen ik erin kwam was alles zwart en begon uit het niets spybot s&d te lopen. Dat een tijdje laten lopen (minuutje of 5) en toen toch maar gekeken of ik misschien toch iets aan de praat kreeg muis werkte namelijk wel gewoon. Gelukkig deed cntr ald + del het en kon ik het taakbeheer schermpje oproepen. Hierin geprobeerd om handmatig explorer.exe te openen maar helaas hij staat nu wel tussen de processen lijst maar is verder niets van te zien (verbruikt ook geen cpu % en slechts 952 kb in het geheugen).
Vervolgens firefox ingevoerd en ja deze post het bewijs ook firefoxt loopt gewoon op dit moment begonnen met Ad-Aware installatie die niet mogelijk was in de veilige modus. Maar verder zit ik dus nu een beetje met wat de volgende stap is. Heb steeds meer het idee dat het virus er grotendeels uit is maar flinke schade aan windows zelf heeft aangericht.
Wat kan ik het beste voor volgende stappen ondernemen.

Vervolgens firefox ingevoerd en ja deze post het bewijs ook firefoxt loopt gewoon op dit moment begonnen met Ad-Aware installatie die niet mogelijk was in de veilige modus. Maar verder zit ik dus nu een beetje met wat de volgende stap is. Heb steeds meer het idee dat het virus er grotendeels uit is maar flinke schade aan windows zelf heeft aangericht.
Wat kan ik het beste voor volgende stappen ondernemen.