hardnekkige foutmeldingen Explorer en Drwtsn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hommel

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Elders in deze rubriek (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=496063) meldde ik problemen met het verwijderen van bepaalde snelkoppelingen op het bureaublad.
Naast een blijvende zandloper traden daarbij o.a. ook steeds weer 2 foutmeldingen op:
  • "Er is een fout opgetreden in Explorer....moet worden afgesloten, Excuses v.h. ongemak...."
  • "Er is een fout opgetreden in Drwtsn32.exe....moet worden afgesloten, Excuses v.h. ongemak...."
Ik heb via google en andere fora gezien, dat de vastloper + deze 2 foutmeldingen onder XP heel vaak kunnen voorkomen en naar het schijnt onder veel verschillende omstandigheden. Ook worden er tig-keren raad gegeven en suggesties gedaan. Tot zover als ik er in gedoken ben, kreeg niemand echt een oplossing. Bij mij lukte dat evenmin.

Wie heeft ervaring met deze foutmeldingen en wie kan daarvoor nog uitkomst bieden?
Alvast bedankt.

Je zal sneller antwoord krijgen als je ons wat meer info geeft omtrent je pc merk/type,ouderdom enz.
Ik krijg zo de indruk dat je hele register overhoop ligt,ben je soms met regcleaners of andere software aan de gang gegaan die je register kunnen beïnvloeden zoals pc optimizers e.d.
Kortom,geef wat meer info zodat we je beter kunnen helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan