Hardnekkige reclame popups

• Onderwerp starter Onderwerp starter Padme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Padme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2014
Nadat ik mijn laptop een paar dagen niet heb gebruikt en de kinderen en mijn vrouw blijkbaar wel zit ik nu met allerlei vervelende reclame popups in mijn browsers (IE en Firefox). Ik heb reeds diverse programma's gedraaid om hier vanaf te komen (ad-aware, popup killer, ghostery plugin etc) en ook gezien dat het programma "savesense" geinstalleerd stond dus die verwijderd maar toch blijft het naar voren komen.

Het is voornamelijk een popup die mijn beeld inschuift en waarvan ik alleen heb ontdekt dat er heel klein en vaag onderin de tekst "powered by quickpick" te lezen valt.

Hoe krijg ik dit weg? Ik heb met HijackThis al een logje gemaakt maar las dat die hier niet meer geplaatst mogen worden?

Welkom op helpmij.nl :thumb:
Doe eens een poging met adwcleaner.

Als je wil zou ik via teamviewer wel even voor je willen kijken wat dit process aan stuurt.

Mvg,

Ron

Zelf nog even aan de slag geweest en het lijkt nu verholpen.... uit ervaring weet ik dat die dingen echter morgen zomaar weer kunnen opduiken dus ik hou jullie nog even op de hoogte.

Dank je voor het welkom en de vlugge reacties! :)

Hey goed om te horen! :D

Als je wil kan ik nog even voor je checken? :D (verveel me op stage.. heb nog 30 min )

haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan