hardnekkige spyware!!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Berichten
1.407
Ik weet geen oplossing meer dus het enige dat ik kon bedenken is om mijn probleem hier te posten.

Sinds mijn zus op een aantal sites is geweest (weet niet welke) stond mijn pc vol van de spyware.. (zie bijlage). Nadat Spyware Doctor, Ad-aware, RegSupreme Pro en Hitman Pro hun werk hadden gedaan was er veel verwijderd maar het ergste is niet weg te krijgen.

Ik hoop dat hier iemand herkent wat het is en ook weet hoe ik er vanaf kom want ik erger mij er dood aan.

btw: die balk komt in elk venster met een adresbalk voor en bij pop-ups gaat ie automatisch door naar reclame met seks :8-0:

Bij voorbaat dank!!
Jordy
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 53
Spyware

Probeer eens CCleaner !
Haalt altijd alle rotzooi eraf.

Succces:thumb:
 
CCleaner mocht helaas geen oplossing bieden..

Maar via www.antispywareoffensief.nl kwam ik op het proggie HijackThis en nadat deze een scan had uitgevoerd viel mij tijdens het lezen de volgende regel op:

O3 - Toolbar: SearchToolbar - {08BEC6AA-49FC-4379-3587-4B21E286C19E} - C:\WINDOWS\system32\ie2cltr.dll

Ik weet vrijwel zeker dat dit de boosdoener is, dus ik ging kijken in de system32 map maar kan het bestand nergens terugvinden.

Iemand een idee??
 
Had een optie van HijackThis over het hoofd gezien. Probleem is nu volgens mij opgelost!!

Bedankt mensen!!:thumb:
 
Het zelf gaan repareren met hijackthis is niet zonder gevaar.
hier moet je echt wel verstand van hebben anders is je computer zo naar zijn grootje.
 
Dat had ik al door. :D
Gelukkig heb ik veel ervaring met pc-problemen, maar had echt niet aan HijackThis gedacht.

Was (zoals je kunt zien) nogal herkenbaar wat er niet in het rijtje thuishoorde.

Probleem gefixt, en ik weer iets bijgeleerd. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan