Hardnekkige Yahoo! Search

Status
Niet open voor verdere reacties.

quadran

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2006
Hallo,

Ik heb naast mijn URL adres balk een balk waarin zoekmachines kunnen geinstalleerd worden.

Nu wordt telkens bij het opstarten van IE deze standaard op Yahoo! Search gezet, terwijl ik geen Yahoo heb/had geinstalleerd.

Ook het verwijderen van deze instelling en Google standaard aanvinken helpt niet.
Ik heb reeds ALLE verwijzigingen naar Yahoo gezocht met regedit en gewist. Ook dit helpt niet.

Hoe kan ik voorgoed afgeraken van Yahoo! Search en Google als standaard behouden?

Mvg

Zelfde probleem

Ik heb dit ook gehad.
Het advies wat hiervoor staat zou ik ook al bijna doen.

Maar eerst heb ik nog met hitman pro3 gescand. Maar niks gevonden.
(heb al Spyware doctor en registry smart)

Uiteindelijk zag ik tussen mijn software (configuratiescherm) een programma Search Settings 1.2. Als je hierop googled vind je van alles.

Maar ik heb het gewoon via Software gedeinstalleerd. En het probleem doet zich niet meer voor.

Heb het met Windows Install Clean Up gedaan. Daarna terug op gestart en dan heb ik de dll's kunnen hernoemen en en na een tweede herstart volledig kunnen wissen.

Verder heb ik geen problemen meer ondervonden.

Opstartprobleem met NL.search-yahoo/-type 198484

Hoi,

Een kennis van mij heeft bij het opstarten van Internet Explorer steeds NL.search.yahoo.cpm/type 198484 &fr-spygot.yhp.ie. Ik heb geprobeerd via internetopties www.google.com als opstartpagina te krijgen. Maar steeds komt yahoo weer terug. Hoe kan ik dit voor hem oplossen?

het is nu 7 april , en ik heb dat probleem nu ook op twee laptops , misschien is er een oplossing

Het lijkt mij verstandiger een eigen topic aan te maken met deze vraag, zo houden we "problemen" gescheiden en is het voor anderen mensen makkelijker reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan