hardware detect

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Bestaat er een progje waarmee je hardware kunt detecteren (merk,type)?

Eigenlijk is aida32 niet detecteren. Als de hardware eenmaal geïnstalleerd is kan Aida32 het weergeven. Maar als er nog geen drivers zijn toch niet?:(

Geplaatst door Z-Dragon
Eigenlijk is aida32 niet detecteren. Als de hardware eenmaal geïnstalleerd is kan Aida32 het weergeven. Maar als er nog geen drivers zijn toch niet?:(

Niet helemaal juist, heb het een keer met een geluidskaart gehad, is wist niet precies om welke type het ging en heb met AIDA32 achterhaald welke het was (kaart was dus nog niet geïnstalleerd)

Ik heb vaak het grafischekaarten/netwerkkaarten probleem:(

Vaak als ik een computer opnieuw inricht wordt de grafische kaart en/of de netwerkkaart niet herkend.

Geplaatst door Z-Dragon
Vaak als ik een computer opnieuw inricht wordt de grafische kaart en/of de netwerkkaart niet herkend.
Daarom is het altijd handig vóór dat je het systeem opnieuw installeert, de netwerkdriver te downloaden. Dan kan je, nadat je hem opnieuw geïnstalleerd, de netwerkkaart installeren en dan de andere benodigde drivers downloaden.

Geplaatst door Z-Dragon

Welke Windows versie?
Maar inderdaad, je weet wat je hebt dus drivers downloaden of ergens bewaren voor dit soort zaken is handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan