Hardware detection [PROG]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Hey ben ik weer :o

Ik moet even me driver voor een videokaart vinden. Ik weet dat het een Aopen is dacht ik. Maar verder weet ik niet zoveel. Ik zoek een programmatje zoals Everest alleen dan kleiner wat op een diskette past. :thumb:

mmm, werkt niet. Ik krijg gewoon te zien dat de standaard VGA adapter aanwezig is. Maar ik moet even het type nummer hebben

Geplaatst door Rimsic
Ik krijg gewoon te zien dat de standaard VGA adapter aanwezig is. Maar ik moet even het type nummer hebben
Die standaard VGA adapter wordt door Windows geïnstalleerd als er geen video-kaart wordt ontdekt door plug-and-play.
Waarom kun je Everest of Aida32 niet gebruiken - die geven veel meer info.

Guus.

Ik neem aan dat het nog steeds om die machine gaat waar je Windows 98 op aan het installeren was.
Kijk dan eens hier.

Guus.

heb hem al! Maar moet nu alle andere dingen nog installeren. Als ik het via apparaat beheer doe. Vind hij een driver voor een netwerk kaart maar:

Dan kan hij bepaalde bestanden niet vinden op de cd-rom :(. Ik heb al 2 CD's geprobeerd.

Melding:
Kan bestand dc21x4.dos op Windows 98 Tweede Editite cd-rom niet vinden. Of dat hij arp.exe niet kan vinden

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Rimsic
Kan bestand dc21x4.dos op Windows 98 Tweede Editite cd-rom niet vinden. Of dat hij arp.exe niet kan vinden
Dat eerste bestand zegt me ook niets, maar Arp.exe is gewoon een onderdeel van Windows en zou er moeten zijn.
Misschien is er toch iets niet goed gegaan tijdens de installatie.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan