hardware fout 124

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Gisteren starte mijn computer niet meer op , ook niet in veilige modus, de functie windows reparen enz kon niet, de helpdesk van mijn PC wist geen raad met gevolg ze me naar microsoft doorsturen waar ik kreeg te horen het kost 200 € om je verder te helepn (telefonisch !) dus ik formateerde mijn PC.

Nu dat ik mijn computer volledig terug in orde bracht, alle programma's opnieuw geinstalleerd krijg ik melding bij opstarten contacteer leverancier :

Hardware fout 1024, terug draai ik in een cirkel niemand weet raad, ik heb alleen een printer en ADSL modem momenteel aangesloten op mijn USB poort, ik heb mijn PC 2 keer moeten opstarten omdat de lichten van de modem niet branden, nu wel, de 2 toestellen hebben elk xp drivers, waar kan ik verder zoeken wat er aan de hand is.... ?

ja

heb het nu ook gevonden maar tussenhaakjes helpmij.nl is de beste forum voor oplossingen, ondertussen toen ik geen Internet had heb ik maar liefst 3 x moeten bellen naar 0900 nummers (helpdesk aankoop computer) sorry maar ze kennen hun eigen produkten niet ? ze sturen je naar microsoft en overal..

Zaak opgelost maar het blijft een probleem de drivers die geschikt zijn voor XP zijn niet digitaal ondertekend waardoor de functie toch doorgaan moet aangeklikt worden bij installatie en gevolg het systeem raakt onstabiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan