hardware installeren zonder software cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid2002

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Ik heb een laptop aangeschaft met windows vista. Dit werkte niet naar mijn zin en heb daarom windows xp geinstalleerd (via opstarten vanaf cd)
Nu wil ik netwerkverbinding maken via andere pc hier in huis en krijg ik de melding:
"De wizard kan uw netwerk hardware niet vinden"
als ik in configuratiescherm onder hardware kijk zie ik van alles staan met een vraagteken ervoor (ook ethernetcontroller en nog veel meer), dus hardware die hij vindt zonder dat software geinstalleerd is. ik heb geen cd's bij laptop gekregen, wel heb ik een backup gemaakt toen vista erop stond.
Graag hulp!

Even kijken op de site van de laptop fabrikant. Daar kun je de hardware drivers vinden.

oke...ben weer stukje verder. heb wel geen idee welke drivers ik moet downloaden maar hoop dat als ik ze allemaal op cd zet, XP ze zelf vindt?!
Het is een acer aspire 3682.
maar ik heb nu 1 gedownload en kan niet zien waar hij hem neerzet. met search opdracht vind ik hem niet

ja dat adres klopt. ik heb alleen bij driver iets van marvell ingevuld (heb geen idee welke ik moet hebben)in de rubriek eronder niks ingevuld . kan het niet vinden in mijn documenten of buroblad. er wordt ook niet gezegd dat het gedownload is.........

C:\Documents and Settings\ik.ASTRID\Application Data\Uniblue\Registry Booster2

hier zet hij ze neer! graag reactie wat ik ermee moet. is een reg.file

Ten eerste kun je gewoon kiezen waar je de downloads wilt hebben, maak zelf een map waar ze in moeten komen, en je dient ook eerst de chipsetdrivers te installeren, je vind ze allemaal hier, download ze allemaal, kun je later, als je al die zip's hebt uitgepakt, windows zelf de juiste drivers laten installeren als je die naar de juiste map verwijst.

dankjewel....bij 'hier'kon ik ze inderdaad downloaden. mijn netwerk heb ik kunnen installeren. De rest zoals beeldscherm nog niet...............kan bijbehorende bestanden niet vinden. kom hier later wel op terug

Die staan er ook gewoon bij, maar weet niet welke je moet hebben, de Intel VGA, of de nVidia, misschien wel beide met de Intel als erste voor de AGP of PCI-E ondersteuning, en dan de nVidia voor de werkelijke videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan